{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye bilafgifter - find en fejl
  • #1   21. okt 2011 At det er postet 1000 gange efterhånden?

• #2   21. okt 2011 Ja op i røven da med de røde tegninger, og tillykke til de tabere der har stemt på dem, men Thorning og hendes latterlige bagland får det sku aldrig igennem det tror jeg ikke på.

• #3   21. okt 2011 Kom nu drenge, find fejlen smiley

• #4   21. okt 2011 Hvis de får det igennem flytter jeg sku ud af DK. smiley

• #5   21. okt 2011 Overvej lige, at der er ikke er nogen benzindrevne familiebiler, som er energiklasse A!

Er det noget med, at diesel forurener lidt, når den er kold???

Det en ommer smiley

• #6   21. okt 2011 Hvis de får det indført så får den eddermame en ongang på diesel-skruen.. Hvis jeg alligevel skal betale 8xafgift så vil jeg også have lov at lave røøøøg!

• #7   21. okt 2011 Den allerstørste fejl, hvad angår de her afgifter er, at hr og fru danmark med 2 unger IKKE! har råd til at købe en ny energiklasse a bil, men må nøjes med en gammel mondeo, som nu stiger sammen med resten af brugtvogns marked.

Hvis jeg skal beskrive hvad dette foreslag er, ville jeg sige diktatur!
    de skal fandme ikke bestemme hvilken bil jeg vil købe!

Tilgengæl jubler leasing firmaerne formentlig, da der nok vil komme en del leasing kunder.

Meeeen mon de får det trumfet igennem... næppe

• #9   21. okt 2011 80 SIX.
    Den er dieseldrevet smiley

• #12   21. okt 2011 Om jeg fatter folk gider køre i diesel på den konto at det skulel være billigere.
    Diesel er det nye SORT mand, da det var nyt var der god mening i dem når det galt økonomi.
    Men som blev brændstof priserne udlignet så diesel koster godt det samme som benzin nu om dage.
    For hvad hjælper det at man spare 1 krone per litter når det er i forholdet 14 og 13 kroner... som de også vil hæve afgiften på.

Og så får diesel ejerne også lige en 1000 basse oven i som misundelses afgift.
    Og anskaffelses prisen på en diesel bil er også skyhøj i forhold til benzin.
    og så er der væsentlig dyre regninger på en turbo diese lbil som godt alle er i dag.
    Hvor mange turboer har man ikke set brænde motoren af fordi de blvier utætte og tager motorolie ind og går amok og så kan man ikke slukke motoren. og oven i alt det, så forurener de langt mere end benzin og indeholder langt flere af de livsfarlige NOXer som lungerne kan optage fordi de er så små og komemr med rundt i blodet.

Føj, så hellere lidt benzin UDEN katalysator som også fremmer de farlige NOXer på benzin bilerne, men bare vi har et lavt CO2 udslip så skide være med at folk får kræft af alle de noxer der sværmer rundt i byernes smog.

Næ de har nemlig skudt papagøjen, de får folk over i de biler der er dyre at køre i og anskaffe som igen er en bonus til statten i form af de mer afgifter de så får ind.

Elbilerne fik også i starten gratis parkering, men da der så plduselig kom for mange af dem, så lukkede man pludselig for dette tiltag, så nu skal el biler også betale P afgift i eks. København.

• #13   21. okt 2011 Tænk hvis vi gjorde som hende at ALLE bil ejere leasede deres biler igennem tyskland...

• #14   21. okt 2011 80SIX ® >> Audi A4 er det for hr og fru Danmark ? Umiddelbart er den lidt dyr. Men ja, biler som Kia Ceed SW fås i Energiklasse A, og det er ofte den klasse mange familier begynder i. Så jo, det kan nok godt lade sig gøre, men sjove biler er der ikke mange af i energiklasse A ...

• #15   21. okt 2011 BRABUS >> Du skal vist læse på lektien...

1. Der er ikke længere gratis parkering for elbiler, fordi det er ulovlig forskelsbehandling, det er en EU-dom.

2. Udover at diesel er ca. 1,50 kr billigere pr liter lige nu (pga. lavere afgift på diesel), så kører dieselbilerne ofte noget længere på literen, du skal i noget som fx en Hybrid bil, før du nærmer dig diesel-brændstoføkonomi. Og de er ofte noget dyrere, tag fx en Prius, den koster omkring 400.000 kr, og se hvad du ellers kan få af biler til den pris ?

3. Kæmpe prisforskel? Tja, en Polo 105 HK benzin vs en 105 HK diesel, med samme udstyr, der er cirka 15.000 kr til forskel. Du får så 250 NM i Dieselversionen mod 175 NM i benzin. Og Diesel kører i gennemsnit 5 km længere pr liter. Ja, den grønne ejerafgift er en smule dyrere, men det er hurtigt tjent ind når man kører en del kilometer....

• EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #16   21. okt 2011 BRABUS

Du har fuldstændigt ret, diesel er noget lort hele vejen igennem

• #18   21. okt 2011 Nogen snakker som de har forstand, eller mangel på samme!!!

• #19   22. okt 2011 fejlen er at benzinslugerne IKKE er klamme!

• #20   22. okt 2011 øko øser er klamme, og så kan de ikk overhale. ja de er sku næsten umulige at få en fartbøde i smiley

• #21   22. okt 2011 Lettere omskrevet annonce, måske jeg skulle sende den til dumme Pernille:
    Vi Køber Din Økobil Kontant afregning.Op til 100.000 kr. i skrot præmie.
    www.skrotbil-valby.dk

• #22   22. okt 2011 Braubus: Lad os tage min transporter som eksempel. Som benziner går den vel en 7-8km i snit, mens jeg har kunnet gå 13.9km/l i min diesel, altså næsten dobbelt så langt. Jeg trækker tit forholdsvist tunge ting, har lagt med en campingvogn på 1300kg hele formiddagen. Den ville jeg ikke gerne skulle slæbe uden det moment en diesel har. Men det er self. en smagssag, men personligt vil jeg hellere køre diesel som benzin, er vild med bundtrækket, som uanset hvad ikke kan opnås i en benziner i samme prisklasse.

• #23   22. okt 2011 Fikret F: Den nye Passat blue motion TDI med 170hk!!!, er energiklasse A

• #24   22. okt 2011 fejlen er nem at se. det sku være klammme grønne biler og benzinslugere...
    fint de gør øko biler billiger men hvorfor pille ved kategori-b? sku vi ikke vente til C eller D. man kan ikke få en anstændig benzinbil i klasse a som er ejnet til bagage til 4 menesker til 3 uger og plads til 4 personer . man kan få dem i diesel men hvis man kun køre 20km om dagen i en diesel og eneste langture bliver kør selv ferie så forurener den sku for meget og kan ikke holde

• #25   22. okt 2011 anders n
    ja men hvis den passat ikke kommer ud på langture så fucker motoren hvilket den gør på langt de fleste dieselbiler af nyere dato

• #26   22. okt 2011 Hvorfor skal det kun være familie biler og økogryder danskerne skal have lov at køre i ?
    Sjove biler kan vi så godt glemme smiley

Kommentér på:
Nye bilafgifter - find en fejl

Annonce