{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

billig bil + forsikring 18år? {{forumTopicSubject}}

hej bg.
da jeg snart bliver 18 er jeg begyndt at kigge lidt på bil og forsikring, jeg vil helst ikk have en alt for lille bil som bliver for kedelig at køre, men vil heller ikk have en alt for vild bil før jeg for noget efaring med at køre
ved godt det er bedst at ringe rundt og spørge de forskellige forsikringsselskaber, men hvad er jeres efaringer med de forskellige, altså hvilken en er billigst, evt. hvad i selv ca. gav i året forsikring og hvilket selvskab.

og hvilken bil er en god og billig begynder bil har selv tænkt på en corolla E10 1,6 gsi og nogen der havde sådan en som deres første bil og hvad de så ca kom afmed i året.

på forhånd tak:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billig bil + forsikring 18år?
  • #1   27. okt 2011 Du kan roligt regne med at en GSi er noget af det dyreste du kan forsikre.

    Find en Corolla 1,3 eller lign i stedet.
    Jeg startede med en Opel Astra 1,6 og det var en god begynderbil synes jeg selv.


  • #2   27. okt 2011 det er jo svært at bruge andres oplevelser til noget, da der er så mange ting der spiller ind.

    Men mig selv som nybilist med en audi a3 1,8t 180hk modellen gav jeg : 10.000,- om året med kasko glas og autohjælp ved Gruppe tryg.


  • #3   27. okt 2011 Søg i forum... dit spørgsmål bliver stillet ca. 5 gange dagligt, og er efterhånden besvaret en del gange.

    Bare et tip.. søg i forum


  • #4   27. okt 2011 Skulle desuden give 24.000,- for en golf 2 gti hos Codan i ansvar.

  • #5   27. okt 2011 startede med en opel vectra A 2,0 gav ved GF såvidt jeg husker 8 kilo nok lidt mindre. Men det er også før der var alle de regler med km årligt, osv osv.

  • #6   27. okt 2011 jeg begyndte men en go gammel volvo rigtig fin bil synes JEG. og så er den jo baghjulstrukket hvilket jeg har hygget mig meget med hehe den gav jeg 7000 for om året som 18 årig i gf forsikring den primera jeg har nu kan os varmt anbefales rigtig dejlig og hurtig bil den gir jeg 8000 kr for om året.

    så hvis jeg skal anbefale noget ud fra egne erfaringer så er det noget primera,corolla,golf eller sådan noget og så hos gf forsikring smiley


  • #7   27. okt 2011 startede selv med en corolla gsi, dog en e9, ga 16.000 kasko det første år, men det er også længe siden..

    ellers er det en super begynderbil, overvej en 1.6 xli, den har samme motor og er nogle steder billigere at forsikre end gsi'en


  • #8   27. okt 2011 har os tænkt på en 1.6 xli og når det er samme motorkan jeg jo ligeså godt tage den når den er billigst:)
    men er bare bange for at en 1.3 bliver for kedelig at køre i længden smiley


Kommentér på:
billig bil + forsikring 18år?

Annonce