{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.589 visninger | Oprettet:

Forsikre Golf 3.. 18 år, første bil.. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

jeg er lige blevet 18 og kunne virkelig godt tænke mig en bil. Har kigget meget på en golf 3, og har allerede fundet en som jeg gerne vil købe.. problemet er bare lige at forsikringen skulle være p*sse dyr.. Nogle der ved hvad en forsikring ca ligger på i gennemsnit for førstegangs kører og så med golf 3 evt? smiley

har set på bare at ansvarsforsikre den, men det vist stadig pisse dyrt..

Overvejer også at forsikre den i mine forældres navn, så det bliver billigere, men så optrjener jeg jo så ingen point..

Info om bilen: VW Golf 3, 1.6 motor, 75 hk. 5 dørs, hvide plader.

Håber i kan hjælpe lidt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikre Golf 3.. 18 år, første bil..
  • #1   28. okt 2011 og den er fra 92' smiley

• #2   28. okt 2011 Alle biler er dyre at forsikre som 18 årig.

• #3   28. okt 2011 Gennemsnit vil jeg nok sige 10-20k

• #4   28. okt 2011 og hvis jeg så forsikre den i mine forældres navn, så er det vel kun 5-10k årligt eller hvad? smiley og nogle forsikringsselskaber, som i evt kan anbefale?

• #5   28. okt 2011 Det er dyrt når man er ny billist, det billigste er at købe en helt ny bil og få nogle års forsikring med i bilkøbet. Og du skal så også lige vide at det er ulovligt at forsikre den i dine forældres navn, og hvis du alligevel gør det så dækker forsikringen sikkert ik hvis der sker noget.

• #6   28. okt 2011 Det skulle helst ikke koste mere end 2000-3000 at forsikre en Golf 3 i din fars/mors navn. Min far giver 2750,- for en Passat 1,9 TDI incl. ansvar og kasko.

• #7   28. okt 2011 Ring til alka og hør med respekt for fart og høj selvrisiko.
    Gav 4500 for min begynder der var en ascona 1.6 i ansvar.

• #8   28. okt 2011 Hvis du gør det og ikke står selv som bruger af bilen. Er det ulovligt, og kan blive dyrt. Hvis du gør og selv står som bruger, vil prisen blive sat efter dig alligevel

• #9   28. okt 2011 okay, så prøver jeg at ringe lidt rundt og høre hvad de forskellige selskaber kan tilbyde. Men igår var jeg inde på alka, og udfylde noget skema ting med bilforsikring.. jeg må have lavet en fejl, for forsikringens prisen endte på 48.130 kr årligt smiley haha. og det var kun ansvarsforsikring, så der må være sket en fejl.. tænkte bare "fuck"...

• #10   28. okt 2011 Mikkel H: det er ikke en fejl i deres system smiley de må ikke nægte kunder at købe forsikringer, men de gider ikke de unge kunder, så derfor sætter de prisen sådan smiley

• #11   28. okt 2011 Du kan ikke regne en skid med forsikringsberegnere på nettet. De bliver ALLE sat for højt. Ring, ellers får du ikke den rigtige pris - det er træls men den eneste fremgangsmåde.

• #12   28. okt 2011 Jeg vil skyde på at du kan slippe med omkring 10.000,- alt afhængigt af hvor du bor. Det er hvad jeg giver for min golf 4 1,8 med 1 års erfaring (:

• #14   28. okt 2011 Daniel R tænk dig nu om når folk kommer med andre oplevelser. Jeg blev også tilbudt en pris på 30k - FØR respekt for fart kurset, efter fik jeg den til 4,5k. Tryg ville have 16k, uden diskussion på samme vilkår så det er vidt forskellige vilkår bl.a. fordi alka har mulighed for respekt for fart. DIN pris er uden respekt for fart og så har du selv sat røven i klaskehøjde ved ikke at spørge ind til deres kursus eller ikke undersøgt det nærmere smiley

• #16   28. okt 2011 Det er jo stadig din fejl idet du ikke har fået skriftligt tilbud fra dem inden gennemførelse af kurset hvis scenariet holder stik. Tvivler dog på det da det sikkert er dig der ikke har opfyldt deres krav, igen, kan det tilbageledes til dig der ikke har gennemlæst betingelserne. Jeg kan f.eks. konstatere at du er 27 og respekt for fart er ikke vanvittigt gammel så måske problemet lå i denne bestemmelse?

"Respekt for fart er et tilbud til unge bilister mellem 18 og 24 år om at deltage i et kursus af én dags varighed i en nedlagt militær lufthavn."

• #17   28. okt 2011 Danie M
    Respekt for fart tilbydes ikke mere (:

• #18   28. okt 2011 Ja okay, jeg fik bare at vide at det gjorde det ikke, min fejl smiley

• #20   29. okt 2011 Daniel R
    Alka er skam fint nok, og styr da lige dine udråbstegn (:

• #22   29. okt 2011 Læs lige mit indlæg igen, jeg gider ikke gentage mig selv idet det ikke er sevet ind.
    Jeg smutter.

#Tråd afabonneret#

Kommentér på:
Forsikre Golf 3.. 18 år, første bil..

Annonce