{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

En skuffet nykomling. {{forumTopicSubject}}

jJeg sidder her på jobbet, Fejlsøger i et luftfartsselskab.

Lagde min gamle '61 totaktsSAAB ind, men blev afvist., pga. for lidt billeder, uagtet at jeg lovede flere, men min firmacomputer er ikke fuld af billeder af mine gamle SAAB'er.
Betingelserne siger mindst 1 billede, hvilket jeg opfyldte, men det var ikke andet end afvisninger.

Det der gør lidt ked, at det minder om Scootergalleri, som dog ikke har et voksent klientel, som herinde. Jeg skrev udtrykkeligt at der kom flere billeder, men nej, børnene ville have deres slikkepinde NU.

Det havde klædt SAAB kapitlet med en sød totakter, men sådan skulle det ikke være. Heller ikke med landets første SAAB 99, eller min '63 totakter

I ønskes god fornøjelse med jeres Bilgalleri.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En skuffet nykomling.
  • #1   10. feb 2006 lad være at tude og tag nogle flere billeder

problemet er at der er rigtig mange der opretter falske biler

• #2   10. feb 2006 Det er normalt at der skal mere end 4-5 billeder til....

Så hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så ses vi!!! Farvel....!

• #3   10. feb 2006 Edwins Jamen hvis alle med et billede skulle ind så kan vi jo også lige så godt lukke folk ind som kommer med en bil der er til salg !!
    Der er mange der lover at der helt sikkert kommer flere billeder MEN nej nu er vognen jo kommet ind så kan resten sgu være lige meget !!

MEN mange tak fornøjelsen er helt på vores side !!
    Anja ;O)

• #4   10. feb 2006 Det er faktisk RET simpelt... Hvis ikke du har billiederne nu, så VENT med at oprette bilen til du har billiderne. Og den med at du lover at der kommer flere billider kan vi jo ikke bruge til noget som helst.

• #5   10. feb 2006 Nu ikke være så ked....Jeg måtte forsøge mig 5 gange og 10 højkvalitetsbilleder, det er ikke fordi allesammen er børn herinde, der er også mange bilglade mennesker og de bilglade mente simpelthen ikke at et billede rakte.
    Sorry

Du har vel flere billeder af bilen hjemme?

• #6   10. feb 2006 "børnene ville have deres slikkepinde NU."

Det har ikke en skid med sagen at gøre, det er fordi folk ikke gider sidde og kigge på biler med kun 1 billede. Blev alle lukket ind, ville det være mere useriøst. basta smiley

Nu har jeg ikke afvist din, men hvis du får mulighed for nogle flere billeder vil jeg gerne byde den velkommen.

Kommentér på:
En skuffet nykomling.

Annonce