En skuffet nykomling. {{forumTopicSubject}}
jJeg sidder her på jobbet, Fejlsøger i et luftfartsselskab.
Lagde min gamle '61 totaktsSAAB ind, men blev afvist., pga. for lidt billeder, uagtet at jeg lovede flere, men min firmacomputer er ikke fuld af billeder af mine gamle SAAB'er.
Betingelserne siger mindst 1 billede, hvilket jeg opfyldte, men det var ikke andet end afvisninger.
Det der gør lidt ked, at det minder om Scootergalleri, som dog ikke har et voksent klientel, som herinde. Jeg skrev udtrykkeligt at der kom flere billeder, men nej, børnene ville have deres slikkepinde NU.
Det havde klædt SAAB kapitlet med en sød totakter, men sådan skulle det ikke være. Heller ikke med landets første SAAB 99, eller min '63 totakter
I ønskes god fornøjelse med jeres Bilgalleri.
dec 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 84 Svar: 1.148
problemet er at der er rigtig mange der opretter falske biler
jul 2004
Følgere: 121 Biler: 2 Emner: 102 Svar: 3.162
Så hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så ses vi!!! Farvel....!
aug 2005
Følger: 151 Følgere: 142 Biler: 7 Emner: 84 Svar: 3.948
Der er mange der lover at der helt sikkert kommer flere billeder MEN nej nu er vognen jo kommet ind så kan resten sgu være lige meget !!
MEN mange tak fornøjelsen er helt på vores side !!
Anja ;O)
mar 2004
Følger: 11 Følgere: 8 Biler: 9 Emner: 11 Svar: 641
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 276
Sorry
Du har vel flere billeder af bilen hjemme?
apr 2003
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 3 Emner: 63 Svar: 1.786
Det har ikke en skid med sagen at gøre, det er fordi folk ikke gider sidde og kigge på biler med kun 1 billede. Blev alle lukket ind, ville det være mere useriøst. basta
Nu har jeg ikke afvist din, men hvis du får mulighed for nogle flere billeder vil jeg gerne byde den velkommen.
En skuffet nykomling.