{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny swift?
  • #1   3. nov 2011 Altså efter min vurdering er det en helt anden bil, at kører i end den gamle. Den er bredere, føles større samt jeg syntes den er mere komfortabel at kører i. Og jeg mener den er mere end bare opgraderet, det er mere eller mindre en helt ny bil.
    - Jeg er ihvertfald positivt overrasket over min.
    Håber du kunne bruge det smiley

• #2   3. nov 2011 Hmm jeg har prøvet og køre i den gamle swift, altså den glx, og når jeg sad på førersædet så kunne der ikke sidde nogle bagi overhoved, så jeg spekulere på om der er blevet mer plads og sårn, men stefan , det er den helt ny du har købt så? Hvad gav du for den

• #3   3. nov 2011 Ja min er helt ny smiley prisen jeg gav er en privat sag smiley

• #4   3. nov 2011 Hehe okay tror jeg vil ud og ha en præsentation af den ude ved en suzuki eller raf motor i horsens

• #5   3. nov 2011 Ja det syntes jeg bestemt du skulle.
    Jeg har på ingen måde fortrut købet af min, men hvis det var mig ville jeg nok tage en af suzukis egen forhandlere. De plejer, at være rigtigt godt, at snakke med. De er meget hjælpsomme, samt de har en god finansering hvis det er det man har lyst til. Men i forhold til den gamle, mener jeg det er en helt ny bil, der ikke kan sammenlignes.
    Håber du kan bruge det til noget, eller bare tage det med i dine overvejelser smiley

Kommentér på:
ny swift?

Annonce