{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

Peugeut 407 (sedan).. Plads til barnevogn? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens!

Mig og kæresten har øje for en Peugeot 407 1,6 HDi Performance (sedan) fra 2007. Vi har før haft kørt en sådanne model, og er fuldt ud tilfredse. Dog er vi i tvivl om hvordan og hvorledes pladsen i bilen er stor nok til barn og barnevogn? Nogen som har erfaringer med peugeut 407 (sedan), og som evt. har haft kørt med barnevogn i den?

På forhånd tak for svar, dejligt med nogle gode råd smiley

Mvh. Lea og Jonas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeut 407 (sedan).. Plads til barnevogn?
  • #1   3. nov 2011 Ikke at jeg har erfaring med det, men laver dem dagligt og tror ikke man kan få en barnevogn ind bag i sådan en. Der er ikke ret stort bagerum i sådan en. Selv en Swér har et ret lille bagerum, sammenlignet med andre biler i den klasse.

• #3   3. nov 2011 Vi har testet det med min kærestes barnevogn, en emmalunga barnevogn, en af de største barnevogne i min Peugeot 407 1.6 hdi. Hvis du ligger kassen ind først på højkant, og så hjulene af stellet, og så ind med det,.så kan den godt være dér, og dér kan stå et par.mellem tasker. Så det kan lade sig gøre, men som dér bliver sagt, så er adgangen lidt udfordrende, men det er bare en vanesag tror jeg smiley

• #4   10. nov 2011 har en sw og der er sgu ikke meget plads. bagklappen er simpelthen for smal..
    min far har en sedan og har ikke faft problemer med barnevogn i den!!

Kommentér på:
Peugeut 407 (sedan).. Plads til barnevogn?

Annonce