Audi A4 B5 hjælp, mangler instrumet lys m.m {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Håber en kan hjælpe mig eller komme med en ide, da mit instrument lys, blæser kontakt lys, lys i cigar tænder, samt de røde dioder i W8 loftlyset ikke virker og det er noget træls om aftenen ikke at kunne se
hvad man køre
Siden jeg fik sat originalt komplet nyt speedometer i og W8 loftlys hos Audi i Kbh for 2 mdr siden, har det virket indtil forleden, hvor jeg satte tændning på, så lyste et tegn i display i midten, som ligner det for trukket håndbremse mener jeg, jeg trådte på bremsen, så gik det væk. Kørte så hjem til en kammerat 10 km og da jeg parkerede røg lyset i speedometer, blæser kontakter og W8 lysdioderne, men loft lys/kort lamper virker ????
Nu har jeg idag gået sikringer igennem, jeg kan finde en af de helt små 5 amp sikringer i hul 3 som er sprunget, den hedder Beluchtnung SRA 5amp, nu har jeg sat ny i, men den springer bare, prøvede igen og den springer stadig.
Der er lidt langt til Kbh fra Nordjylland for at få set på det hos Audi Glaxase som lavede speedometer, loftlys osv, det kun fordi jeg kender en hos audi Gladsaxe at jeg fik lavet det der, så jeg får 35% rabat hos dem, ellers brugte jeg skam Audi Ålborg eller hvis der er en heroppe som kunne finde fejlen, nok billigere end en
autoriseret Audi forhandler
Nogen ideer, kan det være print i det nye speedometer men så ryger lyset vel ikke i blæser kontakter. Jeg er helt ude og svømme, da jeg er rigtig dårlig til at forstå og rode med el fejl, så håber en har nogle ideer,
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh. Søren
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 9.380
Ellers ville sikringen ikke gå...
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 595
sep 2004
Følger: 69 Følgere: 68 Biler: 5 Emner: 17 Svar: 177
Sajmon, jo tak tænkte også selv det måtte være en kortslutning et sted...
Allan, ved ikke helt hvordan jeg skiller lyskontakten ad, den er i stilken på rattet. Men jeg kan vel tage stikket af oppe i loftlyset også ikk og så sætte ny sikring i og så se om den springer. Jeg tænker om lyskontakten er defekt, kan den gøre det så sikringen springer ?
Hejsa Dennis, det skal du sgu ikke undskylde for, jeg forstår hvad du skriver og ellers spørger jeg bare hvis det ok. Fedt du skriver alligevel, respekt for det. Men ja det lyder som en god IDE at gøre det sådan, det Vildt irriterende ikke at kunne se hvad man Køre om aftenen.
sep 2004
Følger: 69 Følgere: 68 Biler: 5 Emner: 17 Svar: 177
Audi A4 B5 hjælp, mangler instrumet lys m.m