{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.514 visninger | Oprettet:

Fuck hvor er det typisk :-( {{forumTopicSubject}}

Kender i det når man af princip altid parkerer længst væk fra alle andre på diverse parkeringspladser, for at undgå de super spassere der ikke har respekt for andres ting, dem som parkerer max 30 cm fra andre parkerede biler og som bare smadrer deres døre ind i siden på dem når de skal ud af deres klamme bøsselokum af en møgspand smiley
Sådan en idiot er jeg nu blevet udsat for i "Bilka" og det har efterladt en prikbule i min højre bagdør, mega træls.
Jeg har hørt og set at man kan få sådanne skader repareret uden det koster maling ovs.. Er der nogen der ved hvor det gøres til fornuftige penge ??? helst i Esbjerg eller omegn.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuck hvor er det typisk :-(
  • #2   19. nov 2011 Det er bare så typisk. Især når du gør en indsats for at undgå det. Men den sidste idiot er desværre ikke født endnu.
    Der findes en del der kan klare det hvis det er en "blød bule".
    Mener bl.a at Chips Away kan klare den (hvis de også findes i dit område)

• #3   19. nov 2011 chips-away, paintless eller andre af den slags selskaber laver buler/lakskader uden omlakering men de koster lidt mere ...

• #4   19. nov 2011 http://www.paintless.dk/ bruger vi på arbejdet de kan lave mirakler

• #5   19. nov 2011 Anders er du sikker på at det er dyrer? Da jeg i sin tid arbejdede hos BMW brugte vi tit No-Paint til bløde buler fordi det var hurtigere og billigere for kunden. Samtidig slap man for "farveforeskellen" hvis nu maleren ikke rammer rigtig.

• #6   19. nov 2011 Ja man skal godtnok tage en dyb indånding, hehe det er lige før man skal sidde og holde vagt i sin bil smiley

Jeg takker for linket og firmanavne

Mvh Erik

• #7   19. nov 2011 Altså jeg banker af princip altid min dør op i bilen ved siden af hvis det er en Golf, så jeg ser ikke ngoet problem her smiley

Det er gas.. Det er pisse fucking træls..
    Følgende burde være lovpligtigt smiley
    http://www.thansen.dk/product.asp?c=6074724830&n=1225935421&pn=1225935428

Hehe..

• #8   19. nov 2011 Hehe, ja satme ja vi skal sgu ha fingre på døren, ku være man skulle starte en trend smiley

• #9   19. nov 2011 kender alt for godt....kan blive godt gal over sådan noget.

• #10   19. nov 2011 Erik>> Altså når de forbandet klamme hood-bra's kan blive et hit, så kan T-Svansens "fingre" satme også smiley de er da samme grad af grim smiley

• #11   19. nov 2011 MeysaM ™ Ja det er respektløst sådan noget, folk har ingen samvittighed.

Richo J hehe måske en hod-bra med fingre på ku være et hit.

• #12   19. nov 2011 Det gør jeg også af princip og altid midt i båsen så har man da gjort sit til at der ikke burde ske noget.

• #13   19. nov 2011 Bule Jan i Nordjylland kan også sit kram...

• #14   19. nov 2011 personligt parkere jeg altid ved siden af nye flotte biler smiley for at undgå det..

men nu arbejder jeg i bilka i århus. og "bilka buler" er jo et kendt navn for alle. faktisk hvis du får en bule på parkeringspladsen kan du gå ind i kundeservice, og klage. og så klare de den bule (forsikring etc.) da det nemt kan være "indkøbsvogn" som har gjort det... men det kræver du gør det på dagen.

• MarkosG
    MarkosG Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 114
    #15   19. nov 2011 Kan man klage til kundeservice i Bilka over en bule og få den lavet på deres regning?

Er det bare mig eller ..... What?!

• #16   19. nov 2011 Det er lige før, man skal have en "handle ind bil" ligesom man har vinterbil. smiley for en måned siden oplevede jeg mens jeg parkerede ved netto's parkeringsplads, kommer der en kælling der ikke kan finde ud af parkere og parkerer så knap 20 cm væk fra min bil, på bilens venstre side, så jeg slet ikke kan komme ind til min bil, og mens jeg så siger det til hende, bliver hun så sur over at hun skal flytte igen, og at der var rimelig plads til at man kunne åbne døren. HAHAHA bjeg tvivler på om man overhovedet kunne få den ene ben ind. Og der var ikke engang plads mangel, der var måske 4-5 biler i alt på hele parkeringspladsen. jeg opdager også tit når andre personer sætter varene ind til deres bil fra indkøbsvognen, hvor de så glemmer vognen så den triller videre ned mod en anden bil, hvor jeg så råber så personen når at gribe den igen. (af den samme grund parkerer jeg også det høje/stejle steder, så ingen indkøbsvign triller ind i min bil)

• #17   19. nov 2011 Jeg tager konsekvent altid 2 parkeringsbåse da jeg heller vil betale en p-bøde frem for at skulle have malet en dør:)

• #18   19. nov 2011 Gør det samme som Dig TTH Michael - Jeg parkerer også altid henover 2 pladser hvis der altså ikke er godt fyldt ud på p-pladsen. Ellers holder jeg ved nyrere og dyre biler.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #19   19. nov 2011 Jeg smadre altid en indkøbsvogn op i biler der fylder to pladser ! =)

• #21   19. nov 2011 Jeg fik mine Bilka-buler lavet ved nopaint.dk

Intet at klage over der.

• #22   19. nov 2011 Jeg kører heldigvis rundt i en transporter som er malet med maskinlak med rulle. Men var da udsat for at en idiot også havde formået at lave en bule i min dør. Med lakrester og det hele. Der skal jeg gerne indrømme at hans fik samme tur x2, hvis ikke man kan finde ud af at ligge en seddel, må man jo lære det på den hårde måde. Kunne self. have taget nummerpladen, men får aldrig ret, og hvad ville en maler gøre ved min bil?

• #23   19. nov 2011 Holdte os engang om natten på en parkeringsplads ved et lejlighedskompleks og der havde jeg os en nabo der aldrig kunne finde ud af det der med at jeg faktisk også skulle kunne komme ind i min bil.

Så var det heldigvis en anden beboer (som er rejse montør) hun valgte at parkere 10cm op af...

Så så jeg lige mit snit til at at bakke bilen HELT op af hendes... vi snakkker 2cm mellem mit spejl og hendes bil og hendes spejl og min bil... Satte en seddel i hendes visker hvor der stod "Er det ikke bare træls når folk holder så tæt på ens bil?)

Så lod jeg bilen holde der et par dage og tog cyklen på arbejde... Og hun har sgu lært af det smiley

Hendes bil var en sprit ny så fatter ik hun ville så tæt på.... Men ind i den kom hun ikke smiley

• #24   19. nov 2011 Jeg kan se at en del andre har oplevet noget lignende, man burde ski oprette en gruppe på Facebook smiley

Kommentér på:
Fuck hvor er det typisk :-(

Annonce