{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Astra F - pris ide? {{forumTopicSubject}}

Hej BG!

Jeg vil lige høre jer ad, før jeg går Igang med at få min astra f synet smiley

Mit spørgsmål lyder på, hvad i tror jeg kan få for min astra ny synet? smiley vil nemlig overvejer om det er det værd, eller om den bare skal sælges billig.
Med i overvejelserne skal det noteres, at den er undervogns behandlet hver andet år, der er benzin fyr i, det er en 1.6 3-dørs, comfort.

Den har lidt rust i skræmkanterne, men regner med at skulle bruge ca 2000 på syn

Håber at i kan komme med nogle realistiske bud

På forhånd tak.
Anton.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Astra F - pris ide?
  • #1   21. nov 2011 de koster ingen penge sådan nogle F´ere med mindre de er født med en sjov motor..men hvad syntes du selv den er værd? og hvad vil du selv forlange for den

• #2   21. nov 2011 Jamen jeg syns jo at den er guld værd smiley men mit problem er at jeg nok ikke er så god til at prissætte sådan en smiley men jeg ved ikke helt hvad jeg kan forlange, jeg regner med omkring 10.000 nysynet, er det for dyrt eller billigt?

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #3   21. nov 2011 en astra f nysynet går til mellem 6-8000 i privat salg, at det er en 3dørs trækker meget ned, og med 75nk vil jeg gætte på at det er NZ motoren, og dem går folk oftes udenom (hvis de har lidt forstand på astraer)

Min egen astra f st.car 1,6 fra 94, nysynet (brugt 16.000 på at få den synet) kan jeg ikke få mere for end 8.000 pt, og der er sprit nye vinter og sommerdæk med.

10.000 tror jeg ikke du på noget tidspunkt skal regne med at kunne få for en astra, der er simpelthen bare for mange af dem.

• #4   21. nov 2011 Puha, det var ikke møj smiley men tak for det seriøse svar, håber at der kommer et par forslag mere ;(

Kommentér på:
Astra F - pris ide?

Annonce