{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

H-seler??? {{forumTopicSubject}}

Hey, har en golf 2 1,8 16V GTI.....

Og i sådan én, sidder der jo standarde seler i, men jeg vil godt have nogle sportsæde i, med " huller" oppe ved nakken, så man kan få H seler i... Syntes nemlig det ser herre godt iud, men er det noget der overhovedet er mulighed for at få i sådan en gammel spand, uden jeg også skal pille bagsæderne ud af den?

vil nemlig gerne have bagsæder i, så jeg kan have nogle mennesker med ud og køre.....

Håber der er nogle golfnørder eller nogle andre der kan hjælpe mig med mit spørgsmål...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  H-seler???
  • #1   22. nov 2011 Det er så vidt jeg husker ikke lovligt.

  • #2   22. nov 2011 er det en 3dørs ? ...

    for det er svært at få den rigtige vinkel på H-seler hvis du har sæder i .. og så er de direkte livsfarlige ,,

    og jo du må GERNE have h-seler i .. men du må IKKE tage din almendelige 3.punksele ud af bilen .. og mener faktisk du skal bruge den sammen med


  • #3   22. nov 2011 Aj hvor åndsvagt smiley ævævæv....

    Jo man må godt have h seler i, bilen skal bare synes med dem i, for der er noget med hvis du har airbag i sæderne og dørene, at den kan gå ind og spærre for, har jeg hørt fra en synsmand smiley

    men hvorfor er de mere livsfarlige end de almindelige seler???

    Så det vil være helt umuligt at få H seler i golfen?
    Og ja det er en 3-dørs


  • #4   22. nov 2011 nej det er IKKE umuligt ...

    og det er jo sådan at de skal vinkles bagud rigtigt de må ikke gå ned langs sødet da de ikke holder dig fast spændt rigtigt

    og selerne skal ikke synes da de ikke kan blive godkendt som enkeltståene du SKAL have den orginale i og bruge den sammen med


  • #5   22. nov 2011 Aj gud hvor besværligt smiley Men så er man da os sikker på at være spændt fast, hold da op GG smiley

  • #6   22. nov 2011 de vil jo nok sikre sig at perlegrus mekaniker som dig ikke laver sit eget "sikkerheds"udstyr og flyver rundyt eller brækker ryggen ved kolision .. så stoler de nok mere på den bilfabrikkerne bruger milliarder på at udvikle ;D

  • #7   22. nov 2011 Som HARTMANN siger så skal de sidder bestemt, ellers kan du risikere at brækker ryggen hvis du køre galt..

    Fra hullerne i sædet (ved nakken) må de højst hælde 10 grader nedaf ellers er det, det begynder at blive noget kage. helst vandret smiley

    også lige noget helt andet, jeg tror du lynhurtigt bliver træt af sådanne seler, det tager 100 år om at tage på og hver gang en anden skal sidde ved siden af skal der justeres i længden på dem.. selv i min driftbil syntes jeg det er træls, så ville aldrig til hverdag smiley


  • #8   22. nov 2011 helt enig nikolaj men det er jo nok bare sådan et set lorte seler med en alm klik lås på midten ;D og håber da du køber en kvalitets sele og for den monteret efter forskrifterne

    men nej en RIGTIG seler kan godt tage de første 3 minutter da .. ;D


  • #9   22. nov 2011 Lige præcis det tager en krig. men ja dem han taler om er nok sådan nogle ja smiley

    Køb nogle der er ihvertfald 3" brede og FIA godkendt, så er du sikker på du for noget der er ordenligt smiley


  • #10   22. nov 2011 og husk du ikk kan ha små børn med så smiley

  • #11   23. nov 2011 Det er fandme mega besværligt...

    Og HARTMAN er det godt betegnet det der perlegrus mekainker eller??? smiley

    men kan godt se nu det nok bare er bedre med de alm seler, syntes bare det gør mega ondt hver jeg er ude og køre med nogle og de bremser hårdt op, men må have fat i en selepude ting


Kommentér på:
H-seler???

Annonce