1.489 visninger
|
Oprettet:
Skoda Octavia 97-04 GLX vs. LX vs Classic {{forumTopicSubject}}
Hey Folkens.
Håber nogle her inde kan være mig behjælpelig.
Jeg har kig på en skoda Octavia årgang 97-04 .
Men er der nogle som kan forklare mig hva pokker forskellen er på disse 3 modeller? GLX vs. LX vs Classic.
Syntes ikke lige at kunne se det nemlig.
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 33 Biler: 6 Emner: 649 Svar: 8.735
LX
GLX
SLX
de blev dog ved faceliftet omdømt til:
LX = Classic
GLX = Ambiente
SLX = Ellegance
derudover er der også en sjælden Laurin & Klement udgave med fuld læder
Hvad forskellen er, kan andre nok fortælle mere om - men.. LX = laveste udstyrsniveau - GLX = mellem - SLX = max
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 79 Svar: 4.145
hvis jeg en dag skulle falde over sådan en kunne det godt være jeg skulle se om jeg kunne bytte min skoda ud
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 33 Biler: 6 Emner: 649 Svar: 8.735
men - syd for grænsen er de da heldigvis:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=154220272&pageNumber=1&__lp=10&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelDescription=klement+&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=153897827&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelDescription=Klement+&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&negativeFeatures=EXPORT&categories=EstateCar&lang=de&pageNumber=1
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 79 Svar: 4.145
men ja jeg savler lige lidt over de 2 tyskere der
mar 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 18 Svar: 67
Nu ved jeg at jeg skal holde mig fra LX modellen hvertfal havde jeg næsten også på fornemmelsen, det var det, de betød.
Og ja de der du linker til er godt nok lækre, men det række penge pungen desværre ikke til.
Men håber nogle kan give info om hvad der er i de forskellige modeller, eller evt har nogle kataloger fra den årgang liggende
Kan de evt fås i pdf form ville det også være super nice.
Skoda Octavia 97-04 GLX vs. LX vs Classic