{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sverige eller tyskland import?
  • #1   28. nov 2011 Nu er tyskland corrado'ens hjem land så ville mene udvalget er størst i tyskland, personligt synes jeg der er langt mellem de gode biler i sverige, men til gengæld er de så super gode dem der er gode. Men når du siger VW vil jeg men tyskland er det sted at kigge hvor der er størst chance.

• #2   28. nov 2011 Bilerne er billigere i Tyskland end i Sverige.

• #3   28. nov 2011 Dawid

Det er ikke rigtigt..!

[Vw] Stylisten.. .

Jeg ville klart hente en hjem i Sverige. Da de er billigst og så er mange svensker rigtige gode til biler. (Må være noget der ligger i blodet smiley )
    Men som "Cap'n Crunch !" siger, så er Tyskland VW's hjem land, så udvalget vil nok være best i tyskland. smiley

Blocket.se er en rigtig god side..!

• #4   28. nov 2011 det er lidt forskelligt med hvor det er billigst. Volvo er klart billigere i sverige end tyskland hvis det er det du tænker Vincent.
    Men VW har ingen mellemled da det jo er tysk i forvejen, og det burde gøre at de er billigere i tyskland, af helt samme grund at volvo er billigst i sverige.

• #5   28. nov 2011 så jeg vil give Dawid ret.

• #6   28. nov 2011 Jeg tænker ikke specifikt på et mærke. Jeg forholder mig bare til kolde faq's smiley
    Og de viser at det er billigere at handle bil i Sverige end Tyskland. Både nye som gamle. Ikke at Tyskland ikke er billig. Det siger jeg ikke.
    Men som jeg skrev. Så tror jeg udvalget af vw er støre i tyskland end i Sverige. Men at Sverige er billigst. Så må man jo selv bestemme hvad man gør smiley

• #7   28. nov 2011 Jeg giver David ret vi bor selv i Sverige og har selv hentet mine biler fra Tyskland billiger og bedre stand synes jeg

• #8   28. nov 2011 Vincent nu bor jeg selv i Sverige og har købt flere biler. En bil til 189.000 SEK kan jeg finde til omkring 80.000 i Tyskland. Ulempen ved at gøre det i Sverige er at bilen ikke er Svensksåld og derfor koster mere i forsikring da den vil stå som "privatimport".
    Så biler ER billigere i Tyskland. Dette skyldes nok også det store udvalg af biler som og rykker prisen et hak ned pga "konkurrencen".

• #9   28. nov 2011 80.000 DKK skulle der stå. Så jeg ville kunne spare 30-50.000 på selv at hente en i Tyskland.
    Nu tænker jeg primært VAG og BMW da jeg ikke har kørt i andet.

Kommentér på:
Sverige eller tyskland import?

Annonce