{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.639 visninger | Oprettet:

Golf IV 1,9 TDI Forsikring {{forumTopicSubject}}

Hej BG folk

Nu har jeg været inde og kigge på en meget fin golf iv 1,9 tdi. Fylder snart 18 og har snart mit kørekort.

Det vil sige at jeg er "ny billist". Jeg har været inde og kigge lidt omkring på forsikringer på sådan et lille dyr, men i mit eget navn kan jeg ikke rigtig finde en forsikring der vil give mig den til under 22000 kroner.

Bilen er fra 2001 og har gået 180.000 km.

Det jeg har kigget efter er med kasko, men kunne også være tilbøjelig til at have den kun i ansvar. Ved godt der er mange der siger at man skal skal få den lavet i ens forældres navne, men har fået en klar besked på at jeg selv skal tjene min anciennitet. smiley

Kender i nogen der har været 18 år og i lære og haft råd til sådan en bil og hvilken forsikring har de haft?

M.v.h.
Døj


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf IV 1,9 TDI Forsikring
  • #1   1. dec 2011 GF Forsikring.. MEN der skal dine forældre være kunder, så får man en meget fordelagtig pris..

    Og så køb dig dog en ordentlig når du vil smide så mange penge..


  • #2   1. dec 2011 Ja køb da en Opel omega !! Not smiley .. Vw går man næsten aldrig forkert af, og syns da bestemt en Golf 4 er en Fin bil til begynder bil smiley . Du kan få dine forældre til at stå som Ejere af bilen, men bar dig som bruger. men ja, hør ved det selvskab som dine forældre også har , det er tit det kan give lidt fordele smiley

  • #5   1. dec 2011 Pernille J

    Står jeg og skulle forsikre min bil hos Alka efter 3 år, hvor jeg er elite billist, så ville det koste mig 43.000

    Så kan du snakke nok så meget om at din forsikring falder 2000 om året smiley



    Køb dig en bil hvor forsikringen er en del af tilbudet.

    Eller køb en skrammel kasse der har en lille motor og ansvars forsikring.


    Ville råde dig til nr. 1 hvis du ikke kan undværre en bil, men nr. 2 hvis det bare er en luksus for dig, at have bil.


  • #7   1. dec 2011 Det giver da ikke kun problemer?


    Kender da mange der står som brugere på deres forældres forsikringer..

    Det KAN gå galt ja..


  • #8   1. dec 2011 må jeg lige spørge, er dit kørsels behov stort nok til en tdi? Hvis du skal have en tdi skal du i hvert fald køre 25000km årligt til det kan betale sig. Desuden skal du kører lange ture da en tdi ikke har godt af små ture. Motoren er først gennemvarm efter 10-15km på hovedvej.

  • #9   1. dec 2011 Jeg giver 13500 med kasko og vejhjælp for min golf 4 TDI smiley tegnede så først min forsikring som 19-årig men stadig som ny billist:)

    Ved etu forsikring smiley


  • #10   1. dec 2011 Er 21 og har haft forsikring i eget navn siden jeg fik kørekort som 18årig.. Alka skulle stadig have 13600 for min TDI med ANSVAR !


    Forskringer er latterlige med deres priser..


  • #11   1. dec 2011 Du kan sagtens opnå ancinitet ved at bilen står i dine forældres navn. Men det koster det samme, som hvis du havde den i ejet.

  • #12   1. dec 2011 Pernille J..

    Ja, forsikringen kigger jo også på hvad de unge om oftest kører galt i..

    Og GF vil som udgangspunkt ikke forsikre biler med over 100 hk til unge som har haft kørekort under 3 år..

    - At jeg så kan have forsikret Omega' med 115 hk, viser bare lidt om hvilken person man nu engang er..


  • #13   1. dec 2011 Luca: STOP NU MED AT UDTALE JER NÅR I INTET ANER !

    Jeg fik forsikret min Honda Accord 2.0i ls (131hk) i GF som første bil, 18 år.

    Da jeg var 18 havde jeg også en BMW E36 316i (105hk)

    og da jeg blev 19 en Honda Civic ESi (125hk) og jeg har INGEN andre forsikringer i GF , eller nogle fra min familie har.


  • #14   1. dec 2011 Du kan vel os forsikre alle biler som 18årig? .. Spørgsmålet er jo prisen .. Alt efter hvilket arbejde man har, vil jeg da mene at som færdig uddannet har du da større mulighed for at finde pengene til det? ..
    Ellers skal man jo som nævnt tidligere, købe en bil hvor forsikringen er med i , uanset alder ..
    Det er et marked jo , man kan forhandle sig til en bedre pris, ved at gøre et forsøg .. Jeg giver nu 11.000kr om året med fri KM og self. fuld kasko .. Det syns jeg bestemt heller ikk er slemt som 21årig .. ? ..


  • #15   2. dec 2011 Jeg har LIGE været til møde hos GF igår!

    Og jeg sagde som UDGANGSPUNKT!

    - Men det er jo typisk BG.




  • #16   2. dec 2011 Forsikringsselvskaber må ikke nægte dig kunde.. De kan sætte priserne derefter, men de må ikke nægte dig.


    Færdig bum.


Kommentér på:
Golf IV 1,9 TDI Forsikring

Annonce