{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

dumt og slå en mand pga hans kørsel?. {{forumTopicSubject}}

hej med jer!.. forleden på vej til arbejde,så køte der en helt oppe i røven på mig,jokkede på bremsen og så kunne han holde lidt afstand smiley så lige pludselig overhalede han i et sving/var pisse mørkt og man kunne serist ik se en skid om der kom nogen.. så sagde jeg til mig selv,det går galt det der,så måtte spasseren tvinge sin bil imellem 2 andre og kørte alligevel på midterstriben da der ik var plads,og den modkørende og ham var så tæt på og klaske sammen,og km længere fremme skulle vi holde ved tog bomme!.. GRRRR... måtte tvinge mig selv ik og gå op til ham og fyre ham en flad. (fået en dom på grund af det samme for noget tid siden) så det skal man ik gøre!..
men hva helved tænker folk på,det andres liv de sætter på spil!..og den eneste måde de kan lære det på,det sgu og få en på snuden... kan i følge mig med det,ser det oftere og oftere ;(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dumt og slå en mand pga hans kørsel?.
  • #1   15. feb 2006 ja.. jeg oplevede det samme den anden dag.. en i en rød polo der kørte som død og hlevede.. utroligt han ikke ramte den modkørende.. :S Sådan nogle mennesker skulle have have en rigtig røvfulD!!!!!!!!!!!!!

• #2   15. feb 2006 Jeg er jo generalt mod at tyge til vold,men kunne godt have de samme tanker når en idiot er ved at toppedere andre fordi han skal spille smart.

• #3   15. feb 2006 det er også tit en forretnings mand der snakker telefon og køre i en stor bil og ikke lige har fået kørekort men bare vil frem af syntes jeg

• #4   15. feb 2006 ved ik hva folk tænker på,og mange mister livet på grund af sådan en idiots opførsel!.. nu skal jeg ik side og spille hellig,har da også gjordt nogle dume ting/har vi vel alle sammen,men aldrig gjordt noget lignende eller kørt sindsygt i byer hvis man nu ramte en,så ville ens liv være smadret..

• #5   15. feb 2006 Vil sige jeg bruger hver dag på motorvejen mellem KBH og ringsted, Der er virkelig nogle maniacs.... og det er ikke kun de unge...
    De gamle i deres store fede flydere tror fordi de kører i en stor 4x4 eller mercer eller bimmer eller en af de øvre store dyre vogne så må de godt presse og blinke ovs.
    OGSÅ selvom min kærestes punto køre 160 bliver vi presset bagfra.. somom 160 ikke er nok=?? men hva. jo hurtigere man sænker farten og kommer ind til siden og får dem forbi jo hurtigere komemr de væk og jo mindre stress påvirkes man af..
    ikke dermed sagt at man altid skal køre til side pga en maniac der vil fremad hurtigere... når vi ligger i køkørsel viger jeg ikke til side.. når jeg kan se det alligevel ikke hjælper hverken mig eller vedkommende bagved

• #6   15. feb 2006 Selv om jeg er ved at være en ældre herre kan jeg da også lide fart men det foregår altid på veje der er plads til det.Altså ikke med tæt trafik.

• Allan H
    Allan H Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 214
    #7   15. feb 2006 jeg har også prøvet det nogle gange... og det er ikke kun "unge" som gør det... har også prøvet at det var nogle omkring de 40 år....og man har virkelig lyst til at klappe dem een... .dog er det ikke sjovt at ende i retten for det smiley

• #8   15. feb 2006 jeg skal som låsesmed ha en ren straffeattest hvad det angår så jeg "nødsager" mig til at losse spejlet af ...

gjort rigtig mange gange i mine yngre dage på scooter...

• #9   15. feb 2006 Var selv udsat for noget lignende i lørdags. Men det var så mig der var den modkørende og han kunne ikke nå at trække ind inden han kom hen til mig. Så måtte lige en tur ud i rabatten. Vi var 3 gutter i bilen og overvejede meget stærkt at vende om og følge efter ham.

• #10   15. feb 2006 hvis der er nogen der ligger og presser mig på motorvejen når jeg overhaler med de lovlige 110 -130km/t giver jeg mig god tid så det tager lidt længere tid at kome forbi.
    på de alm veje hvis folk ligger helt oppe i bagenden af mig så jokker jeg bare på bremsen så må vi se om de kan nå at bremse fordi jeg kan ikke acceptere folk der ikke kan finde ud af at holde afstand

• #11   15. feb 2006 Når jeg tager bilen på arbejdet, og kører på en bestemt strækning, så kører jeg selv i midten af vejen, for derved stille og roligt trille forbi de andre.
    Det er således, at den vej er rimelig bred til, at der kan være to ved siden af hinanden i hver side af vejen, men alligevel hænder det, at der er folk der blinker i nakken, fordi jeg kører forbi dem, og bare kører efter det loven nu engang tillader.
    Det er således, når jeg kører på midten af vejen, i en overhaling af anden vogntøj, så SKAL modkørende holde sig ind til deres højre side, hvad end de vil det eller ej, eftersom de vil hænge på det, hvis der skulle ske et uheld.
    Jeg er TEMMELIG træt af, at folk skal reagere med at blinke mig i nakken, eftersom jeg kører som loven nu engang tillader mig, og samtidigt er det også irriterende, når folk er så irriteret, når de ser mig i bakspejlet/sidespejlet, og de ikk vil lade mig komme forbi dem, for det ville da virkelig være en skam, at lade en BMW passere, hvis man kan få lov til at "stå ivejen" for dette. Kan sq´ godt være jeg kører i BMW, men dermed ikke sagt, at jeg ikke havde kørt på samme måde, om jeg så havde en anden der trak li´så godt.
    Så længe folk holder sig indenfor lovens grænser, så er der ingen grund til at tude over det.

• #12   15. feb 2006 Det er sku ligeså ofte gamle familiemødre & fædre der har pisse travlt og skider på alt.. Har nemlig selv tænkt meget over om de altid var unge, så jeg har holdt godt øje

• #13   15. feb 2006 Må være rart at have en bil hvor man kan tillade sig at jokke på bremsen og "håbe" på at ham bagi smadrer op i en selv.....

• #14   15. feb 2006 det skal lige siges at når famillien er med ud at køre giver jeg tegn med bremse lygterne når folk ligger for tæt men ikke når jeg køre selv så bliver der jokket på bremsen

• #15   15. feb 2006 hvis folk kører for tæt på mig, bruger jeg lige bakkelysene så plejer de gerne at holde lidt afstand...

• #17   15. feb 2006 Helt enig man skal køre fornuftigt og ikke overhale i sving, ikke ligge for tæt med mere, men!

Jeg kan ind imellem blive skide utålmodig ved at blive fanget bag sløvpadder. Der er SÅ MANGE, der ligger i midterbanen og yderste bane på motorvejen og kører langsomt. Uanset om fartgrænsen er 110, så giver det INGEN ret til at holde andre bag sig med den hastighed. Samtidig er der ingen som fjerner sig, hvis jeg holder afstand. Først når jeg er helt oppe ved bagkofangeren fjerner de sig, for derefter lynhurtigt at trække tilbage ud i overhalingsbanen, når jeg er væk. Hvorfor kører man sådan?

Færdselsloven påbyder, at man holder så langt til højre som muligt. Den regel ignorerer ufatteligt mange og det irriterer mig! Så hvis i ikke vil ha' folk oppe i bagkofangeren: Så hold til højre!

• #18   15. feb 2006 B.J sikker noget pis. kender 2 det er blevet smasket af mænd i midt slut 30erne det er mænd som er klamme, ser fodboldt og ikke var klar til og få børn. begge mine venner fik den på ferie ophold i åben fængsel,
    det er en plet på straffe atesten sige til bossen jeg skal lige bruge hele dette års ferie i åben fængsel og konen og ungen skal være hjemme mens far er i spjælet, det er nok rigtigt godt for børne

• #19   15. feb 2006 JimZ . <-- ja der er jo nogen der kan... (ødelægge gearkasser) hehe...

• #20   15. feb 2006 Hader folk der smækker bremsen i. hvis folk ville sidde på bremsesn så smut over i godnat banen.

• #21   15. feb 2006 ronni > Så er det fordi du har noget gammelt skrammel. smiley

Hvis du havde haft en drømmebil som du havde sparet op til i hundrede år ville du nok tøve en kende.....

Kommentér på:
dumt og slå en mand pga hans kørsel?.

Annonce