dumt og slå en mand pga hans kørsel?. {{forumTopicSubject}}
hej med jer!.. forleden på vej til arbejde,så køte der en helt oppe i røven på mig,jokkede på bremsen og så kunne han holde lidt afstand så lige pludselig overhalede han i et sving/var pisse mørkt og man kunne serist ik se en skid om der kom nogen.. så sagde jeg til mig selv,det går galt det der,så måtte spasseren tvinge sin bil imellem 2 andre og kørte alligevel på midterstriben da der ik var plads,og den modkørende og ham var så tæt på og klaske sammen,og km længere fremme skulle vi holde ved tog bomme!.. GRRRR... måtte tvinge mig selv ik og gå op til ham og fyre ham en flad. (fået en dom på grund af det samme for noget tid siden) så det skal man ik gøre!..
men hva helved tænker folk på,det andres liv de sætter på spil!..og den eneste måde de kan lære det på,det sgu og få en på snuden... kan i følge mig med det,ser det oftere og oftere ;(
apr 2005
Følger: 82 Følgere: 78 Biler: 3 Emner: 106 Svar: 744
dec 2004
Følger: 158 Følgere: 153 Biler: 6 Emner: 35 Svar: 403
dec 2004
feb 2003
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 243 Svar: 1.420
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 35 Svar: 364
De gamle i deres store fede flydere tror fordi de kører i en stor 4x4 eller mercer eller bimmer eller en af de øvre store dyre vogne så må de godt presse og blinke ovs.
OGSÅ selvom min kærestes punto køre 160 bliver vi presset bagfra.. somom 160 ikke er nok=?? men hva. jo hurtigere man sænker farten og kommer ind til siden og får dem forbi jo hurtigere komemr de væk og jo mindre stress påvirkes man af..
ikke dermed sagt at man altid skal køre til side pga en maniac der vil fremad hurtigere... når vi ligger i køkørsel viger jeg ikke til side.. når jeg kan se det alligevel ikke hjælper hverken mig eller vedkommende bagved
dec 2004
mar 2004
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 214
jan 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 126 Svar: 676
gjort rigtig mange gange i mine yngre dage på scooter...
sep 2005
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 3 Emner: 66 Svar: 1.898
dec 2003
Følger: 36 Følgere: 30 Biler: 3 Emner: 294 Svar: 1.997
på de alm veje hvis folk ligger helt oppe i bagenden af mig så jokker jeg bare på bremsen så må vi se om de kan nå at bremse fordi jeg kan ikke acceptere folk der ikke kan finde ud af at holde afstand
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.814
Det er således, at den vej er rimelig bred til, at der kan være to ved siden af hinanden i hver side af vejen, men alligevel hænder det, at der er folk der blinker i nakken, fordi jeg kører forbi dem, og bare kører efter det loven nu engang tillader.
Det er således, når jeg kører på midten af vejen, i en overhaling af anden vogntøj, så SKAL modkørende holde sig ind til deres højre side, hvad end de vil det eller ej, eftersom de vil hænge på det, hvis der skulle ske et uheld.
Jeg er TEMMELIG træt af, at folk skal reagere med at blinke mig i nakken, eftersom jeg kører som loven nu engang tillader mig, og samtidigt er det også irriterende, når folk er så irriteret, når de ser mig i bakspejlet/sidespejlet, og de ikk vil lade mig komme forbi dem, for det ville da virkelig være en skam, at lade en BMW passere, hvis man kan få lov til at "stå ivejen" for dette. Kan sq´ godt være jeg kører i BMW, men dermed ikke sagt, at jeg ikke havde kørt på samme måde, om jeg så havde en anden der trak li´så godt.
Så længe folk holder sig indenfor lovens grænser, så er der ingen grund til at tude over det.
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 164 Svar: 1.258
okt 2004
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 378
dec 2003
Følger: 36 Følgere: 30 Biler: 3 Emner: 294 Svar: 1.997
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 118 Biler: 4 Emner: 24 Svar: 616
nov 2002
Følger: 3 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 137 Svar: 1.540
Jeg kan ind imellem blive skide utålmodig ved at blive fanget bag sløvpadder. Der er SÅ MANGE, der ligger i midterbanen og yderste bane på motorvejen og kører langsomt. Uanset om fartgrænsen er 110, så giver det INGEN ret til at holde andre bag sig med den hastighed. Samtidig er der ingen som fjerner sig, hvis jeg holder afstand. Først når jeg er helt oppe ved bagkofangeren fjerner de sig, for derefter lynhurtigt at trække tilbage ud i overhalingsbanen, når jeg er væk. Hvorfor kører man sådan?
Færdselsloven påbyder, at man holder så langt til højre som muligt. Den regel ignorerer ufatteligt mange og det irriterer mig! Så hvis i ikke vil ha' folk oppe i bagkofangeren: Så hold til højre!
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 33 Biler: 10 Emner: 437 Svar: 5.067
det er en plet på straffe atesten sige til bossen jeg skal lige bruge hele dette års ferie i åben fængsel og konen og ungen skal være hjemme mens far er i spjælet, det er nok rigtigt godt for børne
sep 2005
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 3 Emner: 66 Svar: 1.898
jul 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 100 Svar: 1.088
okt 2004
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 378
Hvis du havde haft en drømmebil som du havde sparet op til i hundrede år ville du nok tøve en kende.....
dumt og slå en mand pga hans kørsel?.