{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Valg af GPS {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Sidder på elgigantens hjemmeside og kigger på GPS.

Der er mange finde derinde, fx koster den billigste 555 kr og den dyreste over 2000 kr. Jeg kører kun rundt i Danmark og sommetider til tyskland og lign. Skal kun bruge den til at finde vej og evt til at se hvor hurtig jeg kører.

Skal jeg op og give 2000 kr? Er en til 555 kr ikke fint til mit forbrug. Hvad skyldes, at de har så store udsvingninger i priserne?
En til 2000 kan den køre bilen selv????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af GPS
  • #1   11. dec 2011 til dit forbrug ville jeg bestemt ikke købe en til 2000kr
    det der er den største forskel på dem er hvor mange ekstra funktioner de har, og hvor mange lande der er kort over, skal den bare finde vej fra a til b er den billigste fin nok (bare husk at der er kort over de lande du skal bruge)

• #2   11. dec 2011 jeg har købt et navigation program til min iphone og vil sige det er super fedt og det har kostet mig omkring 70 kr. for alle lande smiley har så kun pt installeret EU smiley

• #3   11. dec 2011 selvfølgelig tænkt til hvis man er ejer af iphone .. sry. smiley

• #4   11. dec 2011 Tommy: Hvad mener du med det du skriver i parentes? smiley er den ikke klar til brug når man køber den.

Michael: har overvejet det, men kom fra det, Googels gratis gps er låååååååååååårt

• #5   11. dec 2011 der er jo meget forskel på hvilke lande der er kort over, ikke alle de billige har særlig mange lande med (så eks. skal du bruge kort over sydtyskland og der kun er kort over de nordiske lande, så kan du jo ikke find vej med den i tyskland)

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #7   11. dec 2011 kig på hvilke kort der følger med, nogle er vest europa, andre øst europa, nogle skandinavien, nogle kun danmark, osv. find den der har de kort du skal bruge. hvis det er en garmin eller tomtom kan du altid tilkøbe ekstra kort.

Dog er jeg selv mest tilhænger af Navigon gps'er (fra før de fik garmin software) da de altid har været meget langt fremme med hvad gpserne kunne (f.eks kan garmins nye til 1000+ idag vise vognbaner på motorvejen, det kunne navigons billigste allerede for 5 år siden da jeg købte min første gps)

• #8   11. dec 2011 Sean D : kig på GPS Nav 2

hun snakker på engelsk til dig men det er forståelig hvis man kan engelsk ..
    men har aldrig haft problemer med det og det virker bare og til 70 for alle lande og 50 kr til EU så er det jo ingenting ! og det er ligesom at eje en normal gps faktisk.. har så ikke lagt mærke til om man kan se farten , men det kan man sikkert også smiley

• #9   11. dec 2011 Okay smiley I skal have mange tak for jeres besvarelser, tak fordi i gad at give jeg tid til det smiley

Michael C: arrrh smiley magter ikke engelsk, det skal sgu være Dansk smiley

• #10   11. dec 2011 haha , ja okay det sku så iorden jeg hører altid musik så gider ikke hører nogen snakke til mig , jeg kigger bare :b , men fantastisk app , til hvis der er andre der lytter med smiley

• #11   11. dec 2011 Plejer jeg også smiley men jeg magter fandeme og blive snot forvirret fordi hun siger at eller andet sygt ord jeg ikke lærte i folkeskolen - kan du ikke se det ender med at jeg ender i en havn eller noget smiley hahahahah

• #12   11. dec 2011 haha det kender jeg næsten.. med tomtom go 700 gamle boks gps smiley , jeg endte halvt om halvt på mod kørende trafik og på vej til at betalle for båd til jylland , kom dog aldrig så langt da jeg havde lidt i hovedet og tænkte "hey .. det her ser forkert ud" smiley

• #13   11. dec 2011 godt tegn på, at man ikke bare skal lade gpsén klare det hele smiley stadig en god idé og køre med åbne øjne smiley hahaha. Er glad for du undrede dig inden det endte galt smiley

• #14   11. dec 2011 ja for satan :b haha

• Kim B
    Kim B Online Tilmeldt:
    jul 2008

Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 157 Svar: 6.398
    #15   11. dec 2011 der er også forskel på skærmens størrelse

• #16   11. dec 2011 Ja det rigtig Kim smiley

Kommentér på:
Valg af GPS

Annonce