{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad sker der her????
  • #1   19. mar 2004 Ja det er satme utroligt....

• #2   19. mar 2004 ja de er da for lamme, tror ikk jeg har set efter hva bedømmelse de forskellige har givet endnu.
    Men vil så os lige sige, at vil man ikk give mere end 1 point til de andre. ska man slet ikk bedømme.

• #3   19. mar 2004 Kæft hvor er de langt ude...
    De der karaktere er da ikk noget jeg ville gå så højt op i..
    Er her da mest for forumet skyld, også til at få ideer, fra det de andre laver ved deres biler...

• #4   19. mar 2004 enig, jeg er her os for og se hva de andre har fundet på ved deres biler. Og se de gejlede biler der gerne vil optages. ikk så meget de standard, må jeg indrømme.

• #5   19. mar 2004 ATT: Jimmi S

.. det var da en lam kommentar at komme med! .. Jeg tror skam de fleste er glade for at få en god karakter og lidt ros for et godt stykke arbejde .. der er da ikke no'et federe end når folk værdsætter éns egen bil .. eller når folk drejer hovedet af led for at følge éns bil dreje om hjørnet!

Det her er jo en blærerøvsside og man skal ikke gemme sig fordi man har en feeeed slæde .. Bilgalleri.dk er ikke en side for janteloven ..

Det er kun mit synspunkt, men tror nu ikke jeg er ene om det!

Mvh
    Peter P

• #6   19. mar 2004 jeg vil så godt lige sige at manden der har fået de her kommentar. han statede så med at sige min bil var grim og jeg burde skrotte den. motoren var pæn men resten skulle skrottes. så derfor skrev jeg til ham at han nok ikke var så klog. er der noget forkert i det..................

Kommentér på:
Hvad sker der her????

Annonce