{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Pris på Fiat Stilo? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg vil gerne sælge min Fiat Stilo fra Det er en Fiat Stilo 1,4 Active, fra 26-09-2005, sidst synet 09/2011, kørt 112.000 km, den er pæn og velholdt, koksgrå, aircon m.m

Hvad kan den sælges for? En ting er hvad der står til salg, en anden er hvad man enlig kan få for den?

På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på Fiat Stilo?
  • #1   14. dec 2011 en realistisk pris er nok omkring 40000kr hvis den er pæn og ik fejler noget... det er desværre en meget overset bil... så de har tabt meget i værdi

• #2   14. dec 2011 3- eller 5-dørs? Træk?

Vi købte en Stilo Multiwagon 1,6 Active med fartpilot og træk i august i år. 52.000 kr. på gaden hos brugtvognsforhandler, nysynet og med 6 mdr.'s garanti.

Desværre er der en masse småting, som skal laves. Højdejustering af forlygte virker ikke i højre side, lys i bagagerum virker ikke, el-bagrude virker ikke, viskertræk larmer engang imellem. Og så er den begyndt på ikke at ville åbne bagklap på udvendigt håndtag...men vi får det lavet hos forhandleren, forhåbentligt. Ellers drager jeg FDM ind i sagen.

En overset bil, som kører godt. Jeg håber bare ikke, at der hele tiden kommer småting...

• #3   14. dec 2011 det er en 5 dørs med træk. Det er samtidig modellen med 6 gear.

• #4   15. dec 2011 igen det kommer an på standen af bilen...

Kommentér på:
Pris på Fiat Stilo?

Annonce