{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motorcykel-potte på polo 1.3?
  • #1   2. jan 2012 havde en kammerat der havde på en renuelt 19 og det lød af helvede til..
    men det var jo self også renuelt.. allereder der er den første fejl!!!


  • #2   2. jan 2012 Har hørt et par stykker af den slags efterhånden og resultatet er meget blandet... En af dem lød ad helvedes til, de andre lød ganske udmærket, dog med undtagelse af én med devil potte på, den lød ualmindelig lækkert.... Jeg ved dog ik hvad forskellen på de biler lige var siden der var så stor forskel på lyden, Men der er vel ik meget andet for end at prøve og se hva der sker....

  • #3   2. jan 2012 lyder fedt

    classic costum w: på min venneliste har lige lavest det på hans polo coupe, det lyder sødt..



  • #4   2. jan 2012 Hehe kenned renualt er som du siger også en skod øse og især den model smiley

    Og michael det meget interessant det du skriver. Men devil potter er også temmelig dyre er de ikk? Og ved du om det var en speciel størrelse. Altså kubik? Eller er det nogenlunde det samme til alle slags kværn?


  • #5   2. jan 2012 Den kommer aldrig til at lyde som en motorcykel hvis det er det i tror, en motorcykel kører med nogen omdrejninger en polo aldrig kommer i nærheden af, og udstødningen er lavet til det flow.

  • #6   2. jan 2012 Jeg har haft en mc potte på min polo og den lød sgu meget godt det var fra en Ninja..

  • #7   2. jan 2012 hmm, devil potter koster ik meget mere en akrapovic, leo vince og alle de der... men de lyder sååååå fedt... Den der sad på bilen var magen til en jeg havde på min yamaha r6, og den var til banebrug, så ingen godkendelse eller lyddæmpning af nogen art... Så den var beregnet til en 600cc, men sad på en 1.6'er... Uden af gøre mig alt for klog på det ville jeg ihvertfald vælge en potte med en stor nok udgang... Akrapovic f.eks har som regl en lidt tyndere udgang end f.eks devil, på motorcykel er det fint, men jeg ku godt forestille mig at det måske ville fungere som en "prop" hvis man pludselig sætter den på en 1.6'er....

  • #8   2. jan 2012 har du tænkt dig at købe en sprit nu mc potte eller brugt?

  • #9   2. jan 2012 Ny*

  • #10   2. jan 2012 Regner selvfølgelig ikk med den kommer til at lyde som en mc . Slet ikke. Havde bare hørt det skulle give en helt speciel lyd pindv;-)

    Og michael havde da regnet med jeg kunne finde en brugt et sted.


  • #11   2. jan 2012 ja ok, ville da os sige det ville være dumt at købe den fra ny... Men så er det jo bare at tage et smut ind på mcgalleri smiley

  • #12   2. jan 2012 Som jesper siger sidder der en på min polo lige pt, bliver måske afmonteret inden længe afhængigt af hvad synsmanden siger smiley

Kommentér på:
motorcykel-potte på polo 1.3?

Annonce