{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.545 visninger | Oprettet:

Udsættelse af syn {{forumTopicSubject}}

Hey min bil er blevet indkaldt til syn, landet ligger bare sådan at den jo står i vinterhi og derfor ikke skal nogle steder.

Så vidt jeg kan læse er det ikke muligt at få det udsat medmindre man afmelder sin bil? der må da være en anden måde smiley ?

(Min bil er ikke afmeldt da mit selskab ikke ville gøre det billigere til trods for den står stille til april)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udsættelse af syn
  • #1   5. jan 2012 Du kan ikke få udsættelse den eneste lovlige måde er af med pladerne

• #2   5. jan 2012 Lad den stå, og vent på "rykkeren" på syn. Der går typisk en 2-3 mdr og så er vi jo ved og være omkring april. Det er først på rykkeren at politiet også får at vide den ikke er synet.

• #3   5. jan 2012 Nicki: lige et spørgsmål uden om dit smiley

Har din gamle Mazda holdt i Vesterborg på Lolland? Ikke så mange som har sådan en smiley

• #4   5. jan 2012 Det er dumt at tage chancen og vente. Bøden er jo af en sådan størrelse, at det bedre kan svare sig at få den kørt til syn. Der er heller ingen garanti for, at der går 2-3 måneder - det kommer an på travlheden osv.

Du må have den afmeldt, hvis du ikke vil køre den til syn nu. Så sparer du også forsikringen indtil april, hvis du tør lade den stå uden smiley

• #5   5. jan 2012 Så må jeg jo vente på rykkeren og håbe der ikke sker noget smiley

Michael: Ved ikke hvor den er henne i verden. Da jeg solgte den kom den en tur til jylland, men ved at den er solgt videre. Men hvis du ser den en dag må du da gerne skrive smiley

• #6   5. jan 2012 Bay: Hvor stor bøde snakker vi om smiley ? Det sjove er bare at min plan også var at afmelde den... men da jeg snakkede med dem sagde de jeg ikke ville spare noget på at få sat den i stilstand. Dog fik jeg 600kr billigere forsikring istedet smiley

• #7   5. jan 2012 Nicki: Okay, jo ikke mange som triller rundt med det skørtesæt, men syns bare jeg så den dernede smiley så bare du var fra lolland falster smiley

• #8   5. jan 2012 Du sparer kun noget, hvis du afmelder den og ikke tegner en ny forsikring - så er den jo slet ikke forsikret. Det gjorde jeg med min Supra.

Jeg kan ikke huske, om det fortsat er 1.000 kr. i bøde eller hvor meget, det er. Men det er da i hvert fald så meget, at det godt kan svare sig at få den transporteret til syn i stedet smiley

• #9   5. jan 2012 Vent til sommer og bare kør den til syn som det første.

HVIS du bliver stoppet er bøden 1000kr + du skal have nye nummerplader.

• #10   5. jan 2012 Michael: Hvor lang tid siden er det du så den?

Bay: Okay men får man da bøden lige med det samme? man får vel først en rykker og hvis man så ikke gør noget ved det, må der ske noget :)?

• #11   5. jan 2012 Det er ikke kun hvis man bliver stoppet. De sender bare bøden til én.

Man mister kun pladerne, hvis man bliver stoppet - eller hvis de finder bilen, hvor den holder. Bøden slipper man ikke for.

• #12   5. jan 2012 L K: Bliver jo ikke stoppet når den står stille i lukket garage smiley

• #13   5. jan 2012 Nicky: Ah det er noget tid siden smiley den holde bare uden plader derhenne, syns bare den ligner din smiley den holder der ikke mere, må være et par måneder siden jeg så den.. uden at vide mig 100% sikker

• #14   5. jan 2012 Der er en risiko for, at man får bøden ret hurtigt. Det kommer an på sagsbehandlingstiden osv. Det kan nemt være inden for de første 2 måneder, i hvert fald.

• #15   5. jan 2012 i nordjylland vanker der en bøde på 1500 hvis du overskrider synsdatoen, så her ville det være billigere at afmelde pladerne. dog ikke sikkert der hedder sig sådan sydpå

• #16   5. jan 2012 Bay

Har aldrig hørt om nogle der har fået tilsendt bøden? tror jeg faktisk ikke bare man må i danmark? uden at man har været sigtet og sådan

• #17   5. jan 2012 Michael: Ja okay smiley Men den er nem at genkende med frontskørtet ihvertfald

Bay: Hmm ja okay, tror jeg prøver at ringe og høre hvad de siger smiley

• #18   5. jan 2012 Nemlig derfor jeg sprugte smiley for den havde det skørt, også bagved.. men ja, kunne jo være det var dig som boede der.. mere derfor smiley

Kan du ikke lige skrive en pm til mig hvor du har købt din AB-200 airbrush smiley website eller lign

• #19   5. jan 2012 L K
    Det er ikke noget, jeg gætter mig til. Vi har en kunde, som prøvede det i efteråret. Der gik under 2 måneder, inden der blev oprettet en sag hos politiet og sendt en bøde.

• #20   5. jan 2012 Bay

hvad jeg ved, jeg bor også i det vilde vesten smiley de sendte ingen bøde til mig da jeg var gået 2 måneder over.

• #21   5. jan 2012 Jeg kan love dig for, at mit eksempel også foregik i "det vilde vesten" - helt ude i Ringkøbing, hvor jeg arbejder! smiley

• #22   5. jan 2012 der er da kommet nye regler på det med syn nu her at hvis man ik har synet inden datoen så sender de automatisk en bøde på 1000.- med det samme..

• #23   5. jan 2012 Pladerne ryger af min hele vinteren over og den skal også lige forbi syn til feb. Men der kommer den fandme ik på vejen..

Af med pladerne, og på igen efter syn til sommer.

• #24   18. feb 2012 Lige en update: Har snakket med trafikstyrelsen og det foregår således at hvis bilen overskrider syn og man bliver stoppet tager de pladerne. Men hvis den bare står stille (som min gør) vil man på et eller andet tidspunkt modtage et brev (en slags rykker) - dog UDEN nogen form af bøder osv. Fra den dato der er angivet på det modtagne brev har man 3 uger frem til at få den synes. Hvis dette ikke sker meldes det til politiet og pladerne bliver afmeldt derfra = man skal ud og købe nye plader. De sagde intet om at man kunne få tilsendt bøder smiley

• #25   18. feb 2012 Jeg har som sagt set en kunde få tilsendt bøden. Jeg ringede desuden til.politiet på vegne for kunden - det var helt normal procedure.

Kommentér på:
Udsættelse af syn

Annonce