{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Nico k
Nico k
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 4

motorskift i celica {{forumTopicSubject}}

godaften bg.

Leger lidt med tanken om at skifte motor i min toyota celica t20 1,8 fra 94.
Vil gerne have en motor med flere hk std end de 116hk jeg har nu, men så kommer spørgsmålet hvilken motor passer nogenlunde over uden den helt store ombygning?:)

har kigget lidt på blacktop og silvertop , men har ingen anelse om de passer i min bil.

tak på forhånd..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motorskift i celica
  • #1   7. jan 2012 Det gør alle de motorer der har A-blok.

• #2   7. jan 2012 smid en 4age non tvis motor i med 140 hk så den den godkendes med den... får vis du smider en blacktop i eller silvertop motor i kan den ikke god kendes i dk da motoren ikke er eu godkent. har nemlig selv prøvet det. så jeg hved det ikke kan lade sig gøre og alle dem der siger det kan lade sig gøre. det passer ikke det er fusk der er lavet med papirne på den .. mvh rasmus

• #3   7. jan 2012 hvis du vil have en fornuftig deal, så gør som rasmus siger.

20Vmotorene er rigtigt fine, men de er ret trælse til syn og også hvis man bliver stoppet.

Dertil skal nævnes at en non-tvis motor også kan pumpes godt deropad =).

• #4   7. jan 2012 Lars H jep har en kompressor jeg skal ha smidt på min gti så håber på di 200.hk

• #5   7. jan 2012 rasmus C
    ja så er du jo tilbage ved begyndelsen, den kan jo heller ikke synes med kompressor..

jeg tænker at en let trimmet Non-tvis 4A-GE på rent sug er rigeligt til de flestes hverdagsbehov.

hvis man vil have tryk, hvorfor så ikke bare købe en celica 4x4 med turbo, man har ofret det samme inden man er færdig næsten, og så kan du komme af med den igen bag efter, til gode penge, hvis man har passet på den.

Tuning på biler er penge ud af vinduet =) og her snakker vi tusinder af kroner.

• #6   7. jan 2012 ja hved det godt men kunne godt bruge nogle flere hk den er rullet til 156 hk min gti den har skarp kanster i og banan manifold

• #7   7. jan 2012 ja, men nu har jeg prøvet at komme af med min Celica i snart et år og har nu opgivet, og havde jeg alle pengene i lommen i dag jeg har brugt på den pismotor, så havde der holdt en supra i stedet, der var lovlig og lige til at køre i =).

nogen gange skal man bare være glad for det man har, for en dag puster kompressoren en plejlstang ud igennem blokken eller sådan noget, ikke at jeg ikke tror at det holder, men du kan SATME bruge mange penge på at holde noget ulovligt kørende i forhold til bare at købe en større lovlig =).

• #8   7. jan 2012 ja det er osse rigtit ville osse gost ha en supra men det kan jeg sku ikke få får 60 kg på dk plader så

• #9   7. jan 2012 nææh, men 60 havde været mere end halvvejs ville det ikke =)?

Kommentér på:
motorskift i celica

Annonce