{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  peugeot 406 hdi
  • #1   8. jan 2012 Hej Yasin K.

Dejlig bil du har kig på. En bil med god komfort til de lange ture, jeg har en kammerat der har en magen til og han har ikke haft nogle problemer med sin, i de 2 år han har haft den.

Dog var der nogle fejl da han prøvekørte den hos forhandleren.

- Sædevarme var defekt.
    - Den elektriske indstilling af sidespejle virkede ikke.
    - Centrallås drillede.
    - Elbagrude defekt.

Småting, men det fortæller mig, at du skal ALT det elektriske, da der kan være fejl ved dette.

Alle fejl blev selvfølgelig rettede af sælger, inden han købte den.

Moroten tror jeg ikke du skal være bange for. HDI er kendt for at kunne køre rigtig mange km.

Med venligh hilsen
    Benjamin Skov Rasmussen

• #2   8. jan 2012 Motoren har du intet at frygte for overhovedet! Min hdi har gået 356.x
    xx og kender flere der har kørt 400+ uden problemer smiley

• #3   8. jan 2012 så det er kun el man skal være opmærksom på.

har siddet og kigget lidt med vw og peugeot. synes man for mere for pengene i pug. frem for vw. i den prisklasse jeg kigger på også mht til udstyr og km. hvilket jeg ikke ved om er et godt valg at gå fra vw smiley

• #4   8. jan 2012 havde det været en vw. passat 3b eller g4di

• #5   8. jan 2012 solgte min 406 hdi sidste år. den havde kørt 457000km og motoren snurrede stadig fint. men ja, elektriske ting kan nemt være defekte. og kig efter rust bagerst i undervognen. bagenden er af en eller anden grund ikke galvaniseret.

• #6   8. jan 2012 Jeg ville ikke frygte det, det mindste at gå fra vw til pug

• #7   8. jan 2012 den er undervognbehandlet står rustfri beskriver han i ann. bilen køre stadig med kassette spiller smiley

• #8   8. jan 2012 Jeg ved ikke om det kun er el du skal være opmærksom på, men det var der min kammerats havde nogle fejl.

• #9   8. jan 2012 den eneste grund til vw. er kun fordi jeg selv arbejder hos vw. så er det lidt nemere hvis der er problemer. men har dog også 2 bekendte hos pug.

• #10   8. jan 2012 Kassette spiller. WOW Kult smiley

• #11   8. jan 2012 ja . alle biler brokker sig med tiden smiley

• #12   8. jan 2012 hvaa, troede ikke du ville ha fransk? smiley

• #13   8. jan 2012 en 406 er en fin bil Dogan smiley plus når farmand køre 306 så passer det godt smiley hah

• #14   8. jan 2012 haha godt du kommer til fornuft.

hold øje med om der kommer lyde fra undervognen, bøsninger osv er nemme at slide på dem .. ellers en fornuftig bil!

• #15   8. jan 2012 Det er en ganske fornuftig bil. Dog kan elektronikken drille lidt i en Peugeot, men det er mest på grund af at stikkene irrer. Sædevarmen er meget skrøbelig på en Peugeot, da et knæ i sædet kan ødelægge trådene.
    Motoren skal du ikke være bange for, det er en af de absolut bedste dieselmotorer.
    Ellers så kontroller styrekugler, bærekugler, stabilisatorer, tårnlejer osv.
    Stabilisatorene er ikke så fandens holdbare, men de koster til gengæld heller ikke ret mange basører.

Hvis bilen er en 2002< model, så skal du lige kontrollere at blinker-/viskerarm komponentet (Com2000), da armene har en tendens til at blive slappe, så den skal skiftes. I DK koster den omkring 3000 .-

Ellers får du rigtig meget bil for pengene.

• #16   8. jan 2012 okay takker for infoen.

men de går ikke ret langt på literen . de er kun opgivet til 17.5

• #17   8. jan 2012 Kommer jo an på, hvad du synes er langt på literen smiley
    Men det er jo også en tung bil.
    Med rette kørsel tror jeg godt den kan gå lidt mere.
    Hvis den bliver chippet, går den nok også lidt længere, medmindre at foden bliver alt for tung.
    En Passat i den årgang går vel lige så langt på literen.

• #18   8. jan 2012 det kun en 90 hestes. så tror motoren skal arbejde lidt før der sker noget:D kan den lave 18 på motorvej er det fint her

• #20   8. jan 2012 mht. chip. hvor finder man det til en pug. sådan noget som Vag. er over det hele.

• #21   28. jan 2012 du vil blive glad for sådan en hdi det er en dejlig maskine det eneste der er træls ved peugeot er at der er mange el problemer med sædevarme elrude kontakter ur osv men det er enten noget man kan undvære enner lave med billige brugte stumper HVIS man altså selv kan skrue lidt har selv en hdi med 460000 på bagen der stadigvæk hverken bruger vand eller olie har lige købt en hdi mere på aalborg bilauktion der koster de ikke meget priser fra lørdag d 21/1-2012 406 hdi st,car fra 2001 20000 kr 206 1.4 hdi fra 2003 km 217000 29000 kr

Kommentér på:
peugeot 406 hdi

Annonce