Det er squ for dårligt at de ikke får {{forumTopicSubject}}
Lov til at komme ind
hvorfor lader ikke dem sætte deres biler ind når de er ærlig nok syntes dælme det er slemt som folk afviser den fordi den skal bruges til folkerace ,,,,det er da en ligeså meget som rallycross eller DTC ,,,,,,, det er squ kun fordi man hører mest dtc.... har da selv nogle inde her de er da både mine og biler der skal bruges til noget fornuftigt,,,, så kom da med en begrundelse til hvorfor,,,,, synes altså det er for dårligt over for dem som gerne vil have deres (racerbiler) ind her ....
Det skal lige oplyses at folkerace ikke og jeg gentager ikke er det samme som markrace, som der tit er mange herinde der tror......
selvfølgelig skal en bil der er kopi'eret fra en anden da ikke herind altså , men synes når personen komme med en begrundelse til hvad og hvorffor at han så bare bliver stemt ud ...det samme med folke der er igang med nogle procjekter det er da altid sjovt at følge med i et procjekt...
l
synes bare lige jeg ville lade min menning kommer til kende....
Her da en del herinde der har fået deres folkeracer godkendt... så er det da synd for de nye som er ved at lave en at de bare bliver smidt ud igen
mvh Bjørn bols
maj 2003
Følger: 84 Følgere: 82 Biler: 7 Emner: 32 Svar: 606
men som der står i reglerne så skal det være ens egen osv osv...... ved da at dem jeg kender gør det i fuld seriøsitet og bliver squ små sure når folke bare stemme dem ned fordi det er folkeracer
der er iløbet af de sidste 2 dage blevet stemt ihvertfald 2 ned der skulle bruges til folkerace,,,, synes der er for dåligt at de bliver anset for at være fakes når de ikke er det ,,,,,,,,,,,,
mar 2004
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 75
ALT for plat!
maj 2003
Følger: 84 Følgere: 82 Biler: 7 Emner: 32 Svar: 606
Det er squ for dårligt at de ikke får