{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes w210
  • #1   12. jan 2012 Kommer sandelig an på, om det er en frikørt taxa fra hovedstaden, der har haft 6-7 forskellige chauffører. Så kontrollér servicebogen, hvis der er en.

  • #2   12. jan 2012 W210'eren er en rigtig stærk bil der sagtens kan holde de kilometer ud hvis den er passet og plejet.. Dog vil jeg ikke anbefale en 270'er .. Det er nok Mercedes' værste motor.. Det er en 5-cylindret motor, og den var så dårlig at de solgte motoren for en slik til SsangYong (staves??).. Jeg havde selv en E220Cdi , og har aldrig været mere tilfreds med en bil som den..

  • #3   12. jan 2012 Da jeg havde min, havde den også været taxa før, men den havde overhovedet ikke spor af det. Den startede og kørte hver eneste dag, og den lød slet ikke så "slem" som en diesel lyder. Virkelig velholdt. Og der var så også fuld servicebog på ..

  • #4   12. jan 2012 jeg har hørt de kun solgte 270cdi conceptet til ssaang young, fordi en 5 benet støjet for meget i den nyere model.. men mener du ikk at den kan holde eller hvad ?

  • #5   12. jan 2012 Det er vist en der ikke ved hva han skriver om ... Mercedes værste motor har nu aldrig været en 270 cdi, den kan sgu holde til hvad som helst.

    Og jeg taler af erfaring, jeg havde en hvor jeg tog en turbo fra 320 cdi, dyser fra AMG og hjemmebygget intercooler. Så giver den 270 hk 600 nm, min havde kørt 350.000 km og der var slet ikke noget med den overhovedet. At gearkassen så ik rigtig var tilfreds med det høje moment kommer jo ikke motoren ved.

    Og de koreanere har købt con Worre og bygger altså selv motorene og det er ikke en succes.


  • #6   12. jan 2012 Og Mercedes' værste motor er en 400 cdi V8

  • #7   12. jan 2012 Thomas, har selv haft Mercedes og arbejdet på Mercedes værksted, så jo jeg ved hvad jeg snakker om, når jeg kunne se på dagslisten at over halvdelen plejede at være de skide 270'er .. Du har nok haft en af de gode smiley ..
    Men lige meget hvad, så pas og plej den og servicere den, så kan de sq godt holde til det..

    Læg lige mærke til hvor mange 270'er der er til salg som folk ikke kan få solgt.. det gælder både W210'er og W211'er ..


  • #8   12. jan 2012 de kan klare det meste, kilometer antal betyder ikke så meget i forhold til en mercedes motor, være med karossen, hvis motor går ordenligt og kaross er pæn så er der ingen ko på isen


  • #9   12. jan 2012 Vær super opmærksom på rust, for de ruster som en i helved..

  • #10   12. jan 2012 Jeg har haft 2 stk w210. En 290 TD og en 220 CDI.
    Begge led at hyppige elfejl konstant og hele tiden . Og ja de ruster for et godt ord.
    Jeg skal ALDRIG ha`mercedes igen . Uanset hvilken model det er HELT sikkert.


  • #11   13. jan 2012 Ja fra årgang 2000 til 2005 er der 60 stk. e270 cdi til salg og 103 stk. e320 cdi, så må 320 cdi jo være endnu værre haha haha

    270 cdi motoren fejler ingenting, den skal passes som alle andre motorer


  • #12   13. jan 2012 De 35 af de 270 til salg har gået over 400.000 km så kom lige ind i kampen

  • #13   13. jan 2012 hvad med 2,9td modellen duer det ?

  • #14   13. jan 2012 Den kan også køre mange km, men det er jo en noget ældre model med for lidt kræfter til den store bil efter min mening. Den er pensioneret smiley

  • #15   13. jan 2012 Du kan heller ikke få en E290 der er faceliftet dvs. Blink i spejle, multifuntionsrat osv.

    Sku jeg ha en w210 idag var jeg gået efter en e320 cdi pga de ekstra hk, her er nogle gode bud :



Kommentér på:
Mercedes w210

Annonce