{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Alder til Drift + regler ang forsikring {{forumTopicSubject}}

Heey jeg stå med problemet at de gamle nu har fået atvide at man ikke må kører hvis man er under 18 hvilket er imod det jeg har fået af vide. deruover snakker de også om extra forsikring osv osv.

nogen der ved noget om det eller kan henise til noget ? smiley

his nogen skulle være i tvivl er jeg 16 inden sæsonen starter, og skal kun kører her hjemme smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alder til Drift + regler ang forsikring
  • #1   13. jan 2012 kan ikke finde noget der inde..

• #2   13. jan 2012 Hej!

Altså da jeg startede var jeg ikke fyldt 18, der krævede det blot en forældre underskrift eller forældrenes tilstedeværelse.. MEN det var i SDseries og den serie er lukket.. alle andre arrangementer oplevede jeg ingen spørgsmål eller krav til alderen. forsikring har jeg aldrig hørt noget som helst om

join denne gruppe, det er en serie der starter i år. der kommer info om det hele
    http://www.facebook.com/groups/301001486592385/

• #3   13. jan 2012 der jo ikke som sådan noget liga mere. sd serien er lukket ned pt. men ved erik w og nogle andre har gang i noget i vandel. hvor der blir kørt 5 gange i år. den første er til april engang mener den 2. der bliver det på eget ansvar og køre så hvis du vælter og brækker nakken er det egen risiko. og derfor er der ingen publikum. kun folk der vil køre ræs, samme gælder ved 402 meteren. eget ansvar. mener ikke der er krav om alder, men har selvfølgelig mistet linket til det. mener det hedder noget med danish drift championship. evtuelt google det. ellers står der noget inde på precsion racing.dk

• #5   13. jan 2012 Nikolaj Povlsen . præcis også det er også det Kneis han har fotalt mig. men de vil åbenbart ikke tro på det pt efter de har en bekendt der snakker om at det koster 20 tusind pr weekend og alt muligt.

• #6   13. jan 2012 Jens n. okay tak for info

michael S jeg vil lige spørge ham ad smiley

• #7   13. jan 2012 Ortega er drift guruen.. han ved alt.. om alting.. han er bilgalleris chuck norris

• #8   13. jan 2012 Okay, jamen hvis dem dette forum emne og håb på det hjælper.. smiley

Kommentér på:
Alder til Drift + regler ang forsikring

Annonce