{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.610 visninger | Oprettet:

toyota hiace 4x4 god varevogn? {{forumTopicSubject}}

Skal til at køre som avis uddeler om natten og skal kunne have omkring 1.2 -1.3 ton aviser med og derefter dele dem ud i århus by natten, vil en hiace 4x4 være en god bil til det?
- det er en 2.4D
som kun har gået meget lidt, altså under 150.000km smiley
Har de nogle svagheder?
- hvad går de på literen under normale forhold uden læs på? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  toyota hiace 4x4 god varevogn?
  • #1   16. jan 2012 nej skal du køre aviser skal det helst være turbo diesel hvis det skal være øko korrekt ,har selv kørt meget jeg kørte dem i en vito 110 cdi og den gjorde ret fornuftigt , eller en go iveco !

hvad skal du bruge 4x4 til ?

jeg kørte i ingenmandsland , lige ud til vandet i 20- 40 cm sne og over en meter der hvor det fygede , men jeg kørte ruten hverdag i en vito ,og der har aldrig været skyggen af en sneryder el noget andet hjælp , kun min vito !

• #2   16. jan 2012 Jo, en Hiace er en kanon varevogn, med med over 1 ton i kassen, er en 2,4 ulideligt langsom, og 4wd gør det kun værre. Skal du have sådan 1, så vælg en D-4D. Umiddelbart vil jeg skyde på 11-12 km/l tom.

• #3   16. jan 2012 112 % danish bacon ;

Du har tydeligvis aldrig kørt i en hiace om vinteren, det er virkeli noget lort!! Den sidder fast som ingenting. Den er jo baghjulstrukket. men med en masse vægt bagi, så er det ikke noget problem.

Men det er en god bil som ikke er til at slide op, hvis den bar er passet med undervognsbehandling. Men sørg for at købe en turbo diesel.

• #4   16. jan 2012 Søren S-->
    Så er det heller ikke værere. Der skal bare et par sandsække ind bagi. Præcis som med alle andre baghjulstrukne biler. Og med de få dage vi har med sne på vejen om året, er det i alt fald ikke det der skal fraholde folk fra at købe sådan en.

Tilgængæld er det en evighedsmaskine.

• #5   16. jan 2012 evighedsmaskine = transporter T4 2.5tdi
    hurtig + stabil
    mange af dem har kørt tæt 700000 på samme motor
    13 km pr L
    billig i stumper
    typisk har de fyr og fartpilot

find en med et godt km tal og du har en virkelig god arbejdsbil

• #6   16. jan 2012 super bil, men laanngsom...!! mest holdbare bil du kan få, men helst en turbo diesel... alm. diesel, når du ik langt med, med læs på, den er virkelig død... kan du leve med det, ja så tager du bilen med i graven.!!

• #7   16. jan 2012 Søren S:
    Du har tydeligvis aldrig kørt i en hiace om vinteren med de rigtige dæk på. For så står den lige pludselig fast som alle andre biler. Vægt hjælper på det. Men de rigtige dæk er absolut alt afgørende.

• #8   16. jan 2012 Har fundet en hiace nysynet til under 20.000kr med 4x4 osv. igennem en kammerat, den er nyere end år 2001 og har gået 110.000km smiley

Kommentér på:
toyota hiace 4x4 god varevogn?

Annonce