{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alfa 156
  • #1   20. jan 2012 har en kami der har sådan en han har haft den fra ny han har fået motoren skiftet 2 gange på garantien først gang gade den gået ca 2,500 km da den bankede stemplerne op i ventilerne

• #2   20. jan 2012 ja okay

• #3   20. jan 2012 tror du der er forskel på 1,6, 1,8 og 2,0 motorne?

• #4   20. jan 2012 olie skal kontrolleres regelmæssigt, for de bruger alle .. dvs hver gang du tanker..
    tanrem skal skiftes for 80.000/3 år ellers ryger den.

Hvis du overholde de kriterier så er det en glimrende vogn med masser af køreglæde.

Dog skal du være meget mere opmærksom på rust.. i bund, over forrude,paneler osv...

• #5   20. jan 2012 Motoren er den bils mindste problem.

• #6   20. jan 2012 alt går i stykker. hvis der ikk er det ene er det det andet. men okay. virkelig lækker bil at køre i. havde selv en et par måneder. og de kører satme godt, når de køre. men ellers er der jo rust i lange baner på dem som regel. min var en 1.8. og de skulle efter sigende være okay i motoren. min havde adrig fået skiftet. og den havde trodsalt kørt 207000 da jeg solgte den.

• #7   20. jan 2012 du skal gå efter en årg 2000 eller senere og så skal de være rust behandlet fra ny... det har de ik været så skarpe til de kære italienere.... hvad angår motor så er 2.0 ikke som sådan en skrøbeligt motor der er bare ikke ret mange der formår at vedligeholde og efterse dem som man skal.... så gå efter en 1.6 eller 1.8 eller 2.5 V6 hvis det skal være rigtig sjovt... de 3 motorer er de mest holdbare set i almenhedens øjne, dvs de kræver man er helt så påpasselig som ved 2.0...

Dog skal du ved 2.5 være klar over den er lidt dyrere at skifte t-rem osv på end som de andre.

2.5 skal ha skiftet ved 60000km eller hvert 3år.

1.6-1,8-2,0 skal skiftes hver 80000km eller hver 3 år...

ellers er det en relativ stabil bil, hvis man da kan finde ud af at behandle dem som de skal og ik bare køre med hovedet under armen som de fleste har gjort i dem.

Kommentér på:
alfa 156

Annonce