{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Valg af Stc. hvilken {{forumTopicSubject}}

Skal til at købe en stc da vi bliver en mere i familen og så skal der være plads til barnevogn osv.

Jeg har kigget lidt på følgende

Ford Focus diesel

Peugeot 307 diesel.

Mine krav er :

Skal være min fra 1999
skal være diesel.
og max pris 45.000

Hvad syns i om de to biler ?

Nogen andre forslag?? husk det skal være diesel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af Stc. hvilken
  • #1   22. jan 2012 www.mandagsbil.dk - Gør dig selv at tjekke 307 inde på den side..

Jeg ville finde en Octavia/Golf TDI, de kører bedre og er meget bedre bygget.

• #2   22. jan 2012 Med de krav du har, så er det Octavia, Golf eller Mondeo.

Hold dig væk fra 307.

• #3   22. jan 2012 Køb en Peugeot 406, super dejlig bil og køre utrolig godt.

• #4   22. jan 2012 En 406er er en rigtig god familie bil..

• #5   22. jan 2012 AFILI8ED>>>Den hjemme side er ubruglig. Den er ikke blevet opdateret siden 1852. Og man kan ikke forklare folk der op retter et indlæg der inde at det er dem der har jord i hovedet, og ikke ved hvordan en bil skal betjenes.

• #6   22. jan 2012 en passat 3b er osse etgodt valg en lækker bil med masser af plads og bagagerum er større i den end golf 4 og octavia

• #7   22. jan 2012 En Passat

• #8   22. jan 2012 Mandagsbil.dk er ikke en skid værd mere, den er så forældet.

Men jeg ville langt hellere finde en Peugeot 406 2,0 HDi. Der får du edersparkme bil for alle pengene.
    En 307ér er en OK bil, men ikke noget prangende i forhold til 406éren. Min far havde en 307ér HDi i stc og der var aldrig problemer med den.

• #9   22. jan 2012 Jeg har valgt en pug 406, netop fordi som andre skriver du for meget bil for pengene og de er rumlige. Den er valgt udfra at den er billig i indkøb og billig i dele og den har en del sikkerheds udstyr til evt. uheld, så er børnene sikret. Også er jeg ikke så ked af det vis en af ungerne sætter chocolade finder på sæddet, da det er derfor den er købt (slitagebil til ungerne har den rigtige alder) så derefter bliver det en MB E-klasse.

• #10   22. jan 2012 he he en 407 hold dig langt fra sådan en det kan koste dig dyrt vi havde en på arbejde godt nok en 1,6 hdi det startede med en død turbo så den tog lige partikel filteret og tryk føleren med sig i døden også var der en masse små ting med den bla. sidste ½ liter olie på motor ikke kan tappes af så det er bundkaret af så det kan blive renset for gammel olie osv. der efter kørte bilen ca. 10.000 km så smuttede svinghjulet lige så det var lige komplet koblings skift osse, samt 1 forhjuls leje også var der gået de 2 nederste bøsninger i de ophæng hvor fjederben osv sidder i og de fåes ikke løse så det er 2 komplette enheder de fåes kun orginalt og koster 2500 kr plus moms pr side men alt i alt er der blevet ofret 50.000 med stumper og arbejdsløn osv. på sådan en møg æske inden for 6 mdr så er det altså ikke sjovt og have sådan en bil mere

• #11   22. jan 2012 Christian m

Du finder nok heller ikke en 407 til 45.000 kr smiley

• #12   22. jan 2012 Personligt har jeg haft 2-3 ældre Peugeoter og jeg havde et hyr med dem.. Og venner som også har kørt Peugeot har også haft bøvl..

Hvis jeg stod og skulle finde en stc. i den prisklasse ville jeg købe noget som var idiotsikkert, og det er TDi'erne tit og ofte hvis de ikke har været behandlet alt for dårligt..

Derimod havde jeg en 106'er som kun havde kørt 150.000 og var '97'er og den spassede bare konstant ud..

Køb noget simpelt, enten tysk eller japansk, så kører det for dig smiley

Kommentér på:
Valg af Stc. hvilken

Annonce