{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.724 visninger | Oprettet:

Erfaringer med "japanerimport.dk" søges. :) {{forumTopicSubject}}

Hey derude, jeg står nu og overvejer at købe en uregistreret bil fra siden www.japanerimport.dk

Så jeg tænkte jeg ville smide et topic ind her, for at høre om nogen havde lidt erfaringer med dem og dele? Både positive og negative selfølgelig. smiley

(Hold det venligst kun til personlige erfaringer, eller erfaringer fra folk i er meget tætte på. Ikke nogen "min bror's ven's onkel købte engang en hund af en der...." osv.. smiley

På forhånd tak. smiley

( Hvis nysgerrig, så handler det om den Silvia S14 2.0 de har til salg for 50.000. )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med "japanerimport.dk" søges. :)
  • #1   1. feb 2012 Hent skidtet selv. Det er billigere og du kan få en bil ned større specielt liste. Lasse er alt for dyr og deres afgift beregning på den passer IKKE

  • #2   1. feb 2012 Spec. Liste *

  • #4   1. feb 2012 jep.. MEGET billigere.. lasse er dyr
    du kan se på mobile.de hva der er


  • #6   1. feb 2012 Evt driftworks.com er en god side

  • #7   1. feb 2012 Inden man kigger på biler uden afgift så har man vel sat sig ind i det. Det er jo ikke svært. Flyv over, køb bil, tag færge hjem ha prøveplader med også tulle hjem fra esbjerg

  • #9   1. feb 2012 Man kan bruge sin sunde fornuft smiley engelske papirer kan man jo søge op ( ellers ret nem at kende, rimelig farverig og der står uk registration på den ) og ellers plejer de fleste at være ret ærlige og ellers kan det jo høres. For det meste kan man mødes ved lufthavnen eller havnen

  • #10   1. feb 2012 om japaner import er for dyr. ja det er en forhandler. han skal ved ikke klare forarbejde. papirarbejde, og leverign gratis.. en bil hos forhandler koster altid mere

  • #11   1. feb 2012 Ketil. Ja jeg så så en driftbil som han skulle ha over 70.000 mere for her i Dk. Ikke ligefrem fordi der er meget papirarbejde ved en driftbil der ikke skal på plader. smiley

  • #12   1. feb 2012 vil du hive en Caldina gratis hjem for mig?

  • #13   1. feb 2012 Øhhh nej. Hvem snakker nu om det skal være gratis?

    70.000 kr er bare sygt for at sejle en bil fra England til DK.


  • #14   1. feb 2012 Smider du godt 15.000.- mere, kan du få en fornuftig S15 istedet, med 92 Tkm på bagen : http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=mkgjwenyugrv

  • #15   1. feb 2012 Tak for inputs. Og når i skriver afgift, hvilken afgift mener i så præcis? Fordi den skal ikke registreres.. Og selfølgelig kan man få en oplevelse ud af det, men man kan os få en grum hovedpine ud af det, for ikke at tale om et kæmpe tab pga. manglende viden. Det jeg spørg efter er mere om hvor ærlige de er, og hvor "gode" deres biler generelt er, og hvor meget de lever op til beskrivelsen.

    Ud over det skal man selfølgelig os lige tænke på, at al den tid du bruger på selv at lave arbejdet, kunne du have arbejdet for løn. Så det er i den forstand jo os en udgift iforhold til tid brugt. + benzin & fly/færgebillet. smiley

    Men vil gerne høre jeres vurdering om hvor god en bil jeg kan regne med at købe hos dham. Er det en skjult bunke hø, eller bare en bilforhandler som lever af at sælge ok biler. Deruder, så vil jeg gerne høre hvad i mener prisen burde være for specs/bil. smiley


  • #16   1. feb 2012 Bluez, godt foreslag. Men skal bruge den til hvad der vel må beskrives som"begynder amatør banekørsel". Så den skal bare være så lidt "liret" som muligt, da jeg ikke vil ha ondt i røven over ridser i lakken. smiley

    Og GID, bare for at være helt sikkert. Var det 70.000 MER pris han ville ha' for den SAMME bil? Efter kun at have importeret den fra UK til DK? Og var det regnet 100% korrekt iforhold til valuta osv? (Spørger bare for at kunne være sten sikker. Misforstå det ikk som om jeg anklager dig for at være idiot.)


  • #17   1. feb 2012 - BluezCat-DK® *

    Ang. s15'eren, så skal han lige tage til overvejelse at det ''kun'' er en Spec-S, og at der er lidt mere papir arbejde ved den.
    Plus at den helst skal være fra 1999, for at kunne komme på plader smiley


  • #18   1. feb 2012 Den bil jeg "skal have" skal IKKE på plader. smiley

  • #19   1. feb 2012 Kanon og ærlig fyr.
    Jeg ville KLART handle der netop for at undgå problemer med bil osv, når du ikke selv har forstand på det.


  • #20   1. feb 2012 Hvis det er så tag en snak med Thomas A, på min venneliste. Han er meget billigere, og så vil jeg påstå at han har mere forstand på det smiley

  • #21   1. feb 2012 Skide fin fyr. Han vidste hvad han snakkede om og sørgede for alle aftaler blev overholdt. Han er dyr i forhold til at hente selv. Men han er trods alt forhandler. Så selvfølgelig skal han tjene på det.

  • #22   1. feb 2012 Mysling & Peter L, ligepræcis. Jeg er godt klar over det kommer til at koste lidt ekstra, men som jeg os tænker. Det gør fly/færgebillet, benzin frem og tilbage. Og potentielt "spildte arbejds timer" altså os. smiley Så tak for jeres input!

    Og Michael, det vil jeg helt sikkert gøre! Ihvertfald for ikke at gå glip af en mulighed. smiley


  • #23   1. feb 2012 Det var over 70.000 danske kr. Nej det var ikke pga valutaen er 100% sikker. smiley

  • #24   1. feb 2012 Fair nok GID. smiley Så kan jeg godt forstå du råber lidt op, hvis han skal have 70k for at importere den fra UK og ordne papirarbejde.. Men kunne det tænkes det os har noget at gøre med danske registrerings priser iforhold til UK's?

  • #25   1. feb 2012 Det var udelukket en driftbil. Ikke til gadebrug.

    Den har vist været med i vmax engang.

    Jeg råber nu ikke op om det. Jeg er da ligeglad om folk handler ved ham. Hvis de syntes prisen er fair så køb da bilen.

    Jeg gider bare ikke røvrendes. smiley


  • #26   1. feb 2012 GID Det er også bare helt iorden, jeg takker for info ihvertfald! smiley

  • #27   30. apr 2012 Hej, Jeg har selv importeret min fra Japan gennem autospecs ltd (DW).

    PB mig hvis du vil have nogle fif og forklaring på hvordan det hele er skruet sammen. (Told, moms, afgift, fragt osv osv osv...)


  • #28   30. apr 2012 Hey Christian. smiley Det vil jeg gøre, har besluttet mig for nok ikke at importere fra Japan, men fra U.K. hvis det skulle være, kan bare ikke få mig selv til at betale for noget, jeg ikke kan inspicere først. smiley

    Den skulle dog ikke betales afgift af, og da det er i EU ville moms heller ikk blive et problem. smiley Så ved ikke hvor meget der er tilbage. smiley Men ellers tusind tak! smiley


  • #29   1. maj 2012 Det er jo helt op til dig, men jeg synes lige du skal have fordelene ved Japan import.

    1. Solen skinner væsentlig mere derovre = MEGET mindre rust.
    2. YEN er svag i øjeblikket = Billigere biler (Du betaler i YEN eller $)
    3. En agent inspicerer bilen for dig og afviser den hvis den ikke lever op til dine krav / ønsker.
    4. Bilerne i Japan er som regel bedre vedligeholdt af brugerne.
    5. Specialbiler eller opgraderede biler har som regel dele fra kendte leverandører, og er bygget til drift / race.
    6. Der er forsikring på bilen under fragten indtil du har den i DK, det vil sige ingen bekymring hvis der skulle ske noget med den undervejs...
    7. Alle papirer er med til importen, det sørger agenten for...

    Eneste "ulempe" er ventetiden når man har købt "guldklumpen" smiley

    Men som skrevet, PB hvis du ønsker mere info smiley


Kommentér på:
Erfaringer med "japanerimport.dk" søges. :)

Annonce