{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tågelyget? Ang nye lygte
  • #1   3. feb 2012 Ja det er ikke lovkrav at have tågelys..

• #2   3. feb 2012 kun et krav de virker hvis de er der!

• #3   3. feb 2012 Jeg mødte fandme engang en FDM mand som mente at mine mørktonede org. hella godkendte baglygter som ikke havde indbygget tågelygte som alle W124ere er født med så ikke var lovlig.
    Han mente at hvis lygten blev fjernet men at lyskontakten stadig var der, at så var det ikke lovligt.

Så måtte jeg sgu belære ham om at han tog fejl og at det var lige omvendt at det er hvis lygten er til stede og den er ikek kan tændes at det er ulovligt.

Så rodet han rundt i sine paragraffer i mere end 20 min. for at finde det , kun for at komme ud og give mig ret.
    Det pissede ham vist lidt af, fordi det var det eneste han kunne nævne på bilen og så tænker man lidt ,hvis det var det eneste han kunne finde, så har man nok også haft løst til at det SKULLE være et eller andet på fejl listen.

Så den måtte han pænt pille af igen og så syne den fejlfri.
    Det passede ham åbenbart ikke lige den dag.
    Sådan en idiot.

Så den er god nok, lygter der er monteret på bilen SKAL virke, lygter der ikke er et lovkrav på bilen der er afmonteret strider ikke i mod noget som helst, det er fuld ud tilladt.

• #4   3. feb 2012 Okay super jeg takker mange tak for svar fra jer alle smiley forsat go aften smiley

Kommentér på:
Tågelyget? Ang nye lygte

Annonce