{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

ABS på en golf II {{forumTopicSubject}}

Håbede lidt overskriften ville fange smiley
det gjorde den åbenbart smiley

Ville bare lige dele med jer at nu jeg ved at få de sidste papirer iorden på mig Golf II gti smiley

der kommer en golf IV 1,8 motor og gearkasse i og
som noget få/ingen har lavet før kommer der et komplet bremse system fra en golf IV på bag enden bliver ombygget , så lygterne fra en VW corrado kommer til at passe på smiley

hvad siger i smiley synes i ikke det lyder fedt smiley jeg glæder mig smiley det er den sorte golf under min profil nye.
skulle gerne til østrig i påsken og hente sådan en golf IV jeg ripper smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ABS på en golf II
  • #1   5. feb 2012 Sikkert nok en meget fed ide. Men hvorfor gøre det så besværligt med ABS fra en nyrere bil? Så skal du også have ABS ringe og følere overført for at få de rigtige modstande. for ikke at snakke om ABS styreenheden som komunikere via Can-bus med motorstyreenheden..

Der er nok en årsag til at næsten ingen har gjort det før..
    Men får du det til at virke tager jeg sgu hatten af. :o)

Bliver spændende at se det med baglygterne :o)

• #2   5. feb 2012 Mb: der er ikke canbus på en golf iv.

• #3   5. feb 2012 det er også derfor at der kommr en golf IVmotor i smiley så el nettet passer sammen smiley og fordi de er stærker og bedre self smiley der kommer også golf IV kabine lidt kombineret med en golf II smiley så siger nogle SÅ KØB EN GOLF IV istedet og kør i den smiley jeg ville ikke have en golf IV smiley ville have en golf II men med lidt mere komfort end std smiley og så er golf II en bare den pæneste bil der findes smiley minus bagenden smiley men det bliver lavet om jo smiley en golf IV i østrig koster 8000 køber den her i påsken og ripper den smiley skal ikke betale afgifter af motoren smiley fordi det er under 20% effekt forøgelse smiley siger skat
    skal kører rundt med en mappe med papire fra trafikstyrelsen, skat, og syn på den er lovlig smiley skal nok blive stoppet mange MANGE gang smiley

• #4   5. feb 2012 Peter E . Sludder selfølgelig er der ikke det. :o) Fik lige byttet om på de romer tal.
    Men stadig komunikere de to styreenhedder sammen.

• #5   5. feb 2012 Hvorfor nygge abs fra en golf 4.? hvorfor ik bare bygge absén på fra en golf II med abs.?

• #6   5. feb 2012 nygge=bygge:-)

• #7   5. feb 2012 jeg tror ikke rigtig på at du kan få synet en golf 2 med abs systemet fra en golf 4. da en golf 2 ikke er typegodkendt med den type abs en golf 4 har. men du kan montere abs systemet fra en golf 2 og få det godkendt. og det er også dig der skal finde en type godkendelse attest på at det abs system du vil have godkendt på din golf. håber at det er til noget hjælp

• #8   5. feb 2012 er du helt sikker i din sag ang motoren?? vejledning om syn af køretøjer siger en bil ikke kan synes med en motor hvor der ikke foreligger en typegodkendelse, og det er der ikke på en golf 2 med 4 motor... med mindre du har en skriftlig godkendelse fra vw??

• #9   5. feb 2012 jesper R den lovgivning er lidt krænglet smiley men troede også den var anderledes inden jeg undersøgte den smiley når jeg har de papire på at den sviner mere smiley (det er 100%) det det kommer an på og at den ikke larmere mere når vi snakker godkendelse fra trafikstyrelsen smiley skat ville sikre sig at jeg ikke optimere bilen mere, og hvis jeg gør mere end de 20 % skal jeg betale en afgift smiley syn kontrollere at de ophæng jeg har lavet er lavet så det er forsvarligt smiley mere skal der ikke til med motorgearkasse. mens bremser er strags sværre smiley det er en vuderingssag for skat om jeg skal betale en afgift jeg kan ikke bruge Tuv godkendelsen fra en golf IV så synesmanden skal teste at bremseren virker korekt når det kommer til synen smiley da bremserne allerede er Tuv godkendt til motoren, fordi motor og bremser hører sammen det er ikke bilen og bremserne smiley det ville sige at jeg kunne sagtens lægge std bremser fra en golf II på men motoren og bremser er lavet til at arbejde sammen så som jeg ser det og får det drejet til, må jeg gerne men skat svare mig forhåbentlig i morgen.
    hvis det går helt galt skal bilen testes hos trafikstyrelsen det er et spansk firma der tester og TÜV godkender særligekørertøjer for dem. og det koster knejser smiley men håber jeg kommer uden om det smiley

Kommentér på:
ABS på en golf II

Annonce