{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

hmm hvorfoor er folk altid sådan {{forumTopicSubject}}

De afviser når man vil sætte nye bil ind men giver ikke nogen begrundelse, syntes ligesom det er lidt lallet , var med herinde da man godt kunne få en en der ikke lige frem stod top gejlet og.
har både billede og tekst syntes der er for ringe at man bare kan stemme ud uden at begrunde i det mindste..
Ved godt vi har mange faker iblandt , men syntes der kunne være bedre med optagelserne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm hvorfoor er folk altid sådan
  • #1   24. feb 2006 nu kan jeg så kun svare for mig selv, men efter min mening skal der være mindst 5 billeder og gerne tekst til hvert punkt. Jeg afviser f.eks. også en topgejlet BMW eller sådan nogle biler, hvis de kun har 3 billleder.

• #2   24. feb 2006 men jeg kan lige se at det er dig der har den ford og den har jeg stemt ind.. for der er mange billeder og da det er et bilgalleri, så må det være billederne man kigger efter.

• #3   24. feb 2006 Grunden til man ikke melder sig når man afviser. Er at man skal til at forklare hvorfor man har afvist. Det kan blive en lang debat om hvor mange billeder og hvor meget tekst der skal være. Og det ender som regel i mudderkastning og lave hade stemmer.
    Jeg tror mange på BG har deres egne regler om hvornår der afvises og hvornår der bydes velkommen. Jeg har i hvertfald, og jeg gider ikke forklare dem.

• #5   24. feb 2006 Jeg mener der som minimum skal være mindst 5-6 ordentlige billeder af bilen - ikke dårlige mobilbilleder. Og alt det med "der kommer flere billeder i morgen" går bare ikke - så vent da til i morgen med at sætte den ind.

Dertil en beskrivelse der ligger på et lidt mere detaljeret niveau end bare at skrive "standard". F.eks fatter jeg ikke at man ikke ved hvilke dæk der sidder på ens egen bil.

Jeg begunder nogen gange, men i tilfælde med et billede og manglende beskrivelse gider jeg simpelthen ikke.

• #6   24. feb 2006 Men vil det så sige at i stemmer alle biler ud der er herinde i forvejen, med dårlige billeder og ingen tekst?

• #7   24. feb 2006 Jens-Ole <- yes sir

• #9   24. feb 2006 Bjørn B....
    hva vil du med en ford? smiley

• #10   24. feb 2006 Synes Markracere ska være velkommenen... For sålænge profilerne på bilerne er godt lavet med masser af billeder og tekst, synes jeg det er okay !

Kommentér på:
hmm hvorfoor er folk altid sådan

Annonce