{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
13.605 visninger | Oprettet:

bil på afbetaling. {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

mig og min kæreste er begge på su og til sammen har vi 13500kr udbetalt i måneden.

Vi kunne godt tænke os at hører om nogen af jer kendte en forhandler eller en side hvor "unge" kan få lov til at købe bil på afbetaling ikke nye men en brugt bil så man slipper for udbetaling.

håber i kan hjælpe lidt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bil på afbetaling.
  • #1   12. feb 2012 Prøv i banken. Det er det sikreste sted, og man kan sagtens låne uden udbetaling, renten er bare en smule højere. Eneste krav er, at bilen skal være betalt, når den er 10 år gammel. Så køb en bil, der eksempelvis er 5 år gammel, så kan I betale den over 5 år.

• #2   12. feb 2012 Ja hvorfor ikke banken?

• #4   12. feb 2012 13500kr, er sku ik meget, der er ikke meget til bil, eller at leve for 2 pers.

• #5   12. feb 2012 Husk at bil køb er MEGET andet end afdrag på billån.
    Bare forsikringen for nystartede kan mange gange sænke bildrømmen i grus.

Dertil kommer alm. drift af bilen "benzin,olie, viskere,dæk, udstødning... osv" derudover vægt/grøn ejerafgift.

Håber i finder en fornuftig løsning.
    En bil er en dejlig dyr måde at have frihed på.

Fortsat God Søndag

• #6   12. feb 2012 13500 kr. er da meget godt, når det er staten, der betaler. I hvilke andre lande får unge penge for at studere?

Nu ved jeg ikke, om I arbejder ved siden af SU´en. Men et fritidsjob kan finansiere en bil...

• #7   12. feb 2012 jamen lige pt har vi arbejdernes landsbank og har et lån på 15.000 ved dem den har været opppe på 30.000kr så jeg har afbetalt allerede halvdelen og faktisk lige siden vi blev kunde ved dem har de ikke ville gøre det mindste så i morgen prøver vi lige at tage ned i danske bank for at hører hvad de kan gøre for os. smiley umildbart har vi hørt de skulle være gode for de "unge"

og 13500kr er ikke meget som sådan men pt bor vi hjemme ved min kærestes mor da vi begge læser, men vi kun giver en tusse i "husleje" så når vi har alle udgifter betalt har vi ca 9-10000kr

og ja nu skriver i sikkert hvorfor vi ikke bare spare op selv, det kunne vi også godt i teorien men vi står og skal bruge en bil fra marts smiley

• #8   12. feb 2012 Mr riskoger. jeg har haft bil før så kender godt udgifterne smiley

• #9   12. feb 2012 Ja arbejdernes landsbank lover guld og grønne skove, lige ind til man er kunde hos dem, så pisser de en op og ned af ryggen så ofte de kan smiley så at komme væk fra dem hurtigt. Men hold alting i banken, det der med klat gæld his og her er en skidt ting

• #10   12. feb 2012 He he helt i orden.

Tjek evt. her: http://uden-udbetaling.dk/

• #11   12. feb 2012 santander yder billån uden udbetaling... og de fleste forhandlere har en aftale med dem og de finansere både nye og brugte biler.... vi har selv en Fiat Panda 09 finanseret ved dem..... og vi har kun ros til dem....

• #12   12. feb 2012 Opel tilbyder "brugte" biler med 0kr. i udbetaling...

Så f.eks en Kia ceed 1,4 CVVT fra 09 til omkring 2000 om md. i 72mdr.

Tag rundt og hør ad smiley

• #13   12. feb 2012 kan kun give dig så meget ret kenneth a.

og tak mr riskoger det tjekker jeg lige smiley

• #15   12. feb 2012 Kim S:

Jeg skulle da betale 20% i udbetaling hos Santander ;o) ? .. Det er ½ år siden så de kan jo have lavet det om smiley

• #16   12. feb 2012 okay tak kigger lige på det.

• #17   12. feb 2012 Martin B>>> Det var i Maj måned 11 vi finanserede Pandaen og vi kunne selv vælge om vi ville ha med eller uden udbetaling, så hvorfor de har krævet 20% af dig skal jeg ikke kunne sige. smiley

• #18   12. feb 2012 Kim S:

Fair nok, jeg spurgte aldrig ind til det, der stod på salgs tilbuddet den kunne finansieres ved 20% udbetaling, viste aldrig lønsedler eller noget, så kan være jeg kunne have gjort det uden udbetaling hvis jeg havde valgt den vej hehe :- )

• #19   12. feb 2012 og gider du så bo hos din svigermor de næste 5 år fordi du har købt en bil ? chancen for ikke og få arbejde er ret høj når du er færdig med og studere og så det bistand..

håber du er gode venner med din svigermor ihvertfald

hvis jeg var jer ville jeg spare så meget sammen som muligt mens i bor der så i har penge til når i vil ud og bo selv og evt vil have børn istedet for i står med nul og niks og en bil der er rusten og dyr og vedligholde til den tid..

• #20   12. feb 2012 den kommer aldrig til at skulle løbe over 5 år ???

vil have brugt bil ikke en ny og snakker kun om en pris klasse på omkring 15000-25.000kr så det bliver betalt på et halvt til et helt år smiley
    som jeg siger vi kunne jo sagtens bare spare op men vi mangler som sagt bil inden marts helst. og vi flytter til efteråret næste år men ellers så jo jeg har det skam godt med min svigermor, jeg er jo svigermors drøm ikk smiley

• #21   12. feb 2012 hvorfor ik, købe en nys. bil til ca 10000kr, så i slipper for lån, men start med en ting, det er at ringe til forsikringen, det er dem der afgør, om i skal ha bil

• #22   12. feb 2012 har haft bil og mc før brian og mit forsikringsselskab ( ETU forsikring) siger bare jeg max må have en bil med 115 hk og én mc før at min forsikring begynder at blive dyr smiley

• #23   12. feb 2012 aldrig lån i en bank.. der er renten måske mellem 8 og 14 procent. ved santander er renten 3 - 4,5 procent både med og uden udbetaling

• #24   12. feb 2012 okay tak david

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #25   12. feb 2012 Det er tåbeligt at låne til ting med hjul på. Og endnu værre når man ikke har en indtægt som er meget større end ens forbrug.

Spar som sindssyge de næste par måneder og køb en billig slæde med 1,5 år til syn.

Man får alligevel ikke noget som er meget bedre for jeres budget.

Hellere lorte bil og gældfri, end fin vogn som man ikke kan betale....

• #26   12. feb 2012 hvad brian siger... der er ik dummer penge at skylde end på en bil..

• #27   12. feb 2012 2 personer med 13k om måneden, som skal have til lejlighed og til købe en bil på fradrag? Ja sæt i gang, intet under at der er så mange "fattige" i dk, folk bruger penge de ikk har

• #28   12. feb 2012 mirza det er afdrag ikke fradrag??

og læs lige teksten inden i kommer med jeres meninger....

lejlighed kommer først næste år til efteråret vi har ikke rigtig nogen udgifter vi KAN SAGTENS SPARE op men vi har stadig brug for bil helst inden marts det er jo der den ligger ! og vi snakker igen om en bil der koster 15-20000kr som er afdraget væk igen på 3-4 måneder pointen er at vi mangler en bil inden marts ! smiley

• #29   12. feb 2012 Jeg mente selvfølgelig afdrag smiley

• #30   12. feb 2012 hehe smiley

Kommentér på:
bil på afbetaling.

Annonce