{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

BMW E30 hvad passer i hvad? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt i tvivl om hvilke ting fra sedan touring og cab der passer i hinanden.

Det jeg tænker på er gulvtæppe, kabine (dørsider og bagsæder) samt vinduer og skørtesæt.

Jeg går ud fra at kabinen fra en 2-dørs passer i en cab?
det samme med skørtesæt men da jeg ikke er sikker spørger jeg lige jer til råds, det kan være i ved mere end jeg gør smiley
Skal helst have fakta da jeg ikke gider købe noget jeg så står og ikke kan bruge. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E30 hvad passer i hvad?
  • #1   13. feb 2012 Prøver lige at forenkle det lidt

Skørtesæt
    Kabine (incl. dørsider)
    Gulvtæppe
    Ruder

Hvilke af de dele passer sammen hen over de forskellige modeller:
    Sedan (4-dørs) Cabriolet og Coupé (2-dørs)

• #2   13. feb 2012 Dør sider passer ikke fra 4/Touring - 2dørs.
    Dvs der har du ruder med i svaret os, og gulvtæppe + kabine er ens borset fra siderne og forsæder.

skørtesæt passer ikke fra d ene til den anden model. gammel og gammel og ny og ny - 2dørs/coupé som nogle vel kalde den og 4Dørs & Touring

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #3   13. feb 2012 kabinen passer, men har læst at skørterne er længere på cab af en eller anden grund. måtterne er ens på alle modellerne, så vidt jeg har fundet ud af

• #4   13. feb 2012 sideskørter passer ikke på cab da den har forhøjet paneler
    og bag sideruder fra coupe passer heller ikke i cab

• #5   13. feb 2012 Bagsæder fra cab passer da heller ikke i 2-dørs?

• #6   13. feb 2012 MF: Så til cab'en skal jeg have 2-dørs kabine og 2-dørs skørtesæt

Piraten: Er det noget du har noget fakta på eller er det bare noget du ikke er helt sikker på? skal være ret sikker nemlig smiley

Jonny L: Så til cab skal jeg have cab bagruder, alle de andre duer ikke, og sideskørterne skal også være lavet til cab?

• #7   13. feb 2012 Daniel D: Sikker?

• #8   13. feb 2012 Ang skørte, så vidt jeg husker er det kun siden der er forskellige, hæg mig dog ikk' lige op på dette. men ja 2dørs eller Cab.

Kabine fra en 2Dørs passer i Caben, også får du os den til at klappe sæderne op og ned med i købet, du kan sagtens montere end 4dørs/touring kabine smiley det er bar' træls ikk at kan lægge sæderne ned så folk kan hoppe om i bag nemmere.

& Mener nu endelig at bagsæder fra cabben passer i en todørs os, det er da kun dørsiderne der er forskellgie?

• #9   13. feb 2012 Er 99% sikker på det med bagsæderne. Ligesom at touring også kun passer til touring.

• #10   13. feb 2012 Lugter lidt af at kun compact bagsæder passer i cab'en. Jeg læste lidt på en engelsk bmw side, der sagde de ic modellernes bagsæde passer i cab'en men det kan måske prøves hvis jeg kan finde en der har et 2-dørs bagsæde smiley

Fedt med kabinen. Jeg vil gå efter en 2-dørs så jeg kan få vippesæder, det er en god ting når kalechen er oppe smiley

lidt træls med siderne på skørtesæt, men kan de modificeres til eller er det helt hen i vejret?

• #11   13. feb 2012 cab har brede sidebeklædninger i bag så sæde bredte er smallere end 2 dørs

• #12   13. feb 2012 Stefan K: Ok så der skal et decideret cab sæde til? det kan ikke hentes hjem fra andre modeller?

Kommentér på:
BMW E30 hvad passer i hvad?

Annonce