{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.460 visninger | Oprettet:

tænkte på at købe en sprit ny bil? {{forumTopicSubject}}

er sku egentligt ved at være lidt træt af gamle biler der konstant går i stykker og bar generelt er slidt, så har siddet og kigget lidt på en hel ny bil en swift eller en corsa osv, hvor man evt kan lave en privat finans på 1300-1900 kr om måneden, er der nogen der for nyligt har gjordt sig sådan et køb . har i været tilfredse med jeres køb osv??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tænkte på at købe en sprit ny bil?
  • #1   15. feb 2012 jeg ville købe en 1-2 år gammel det er simpelthen for dyrt at købe helt ny bil. Har gjort det en gang og gør det nok aldrig igen.

  • #2   15. feb 2012 det er da også en lokkende ting, med renter, og afdrag osv..

    men husk på du skal jo tit betale mellem 1500-2500 i 96 mdr, + 25-50.000 i udbetaling

    = dyrt


  • #3   15. feb 2012 ja syns det super lokkende, men ja man skal læse alle de små linjer, jeg har en kollega på 24 som har købt en ny spark LS og han er mega glad for den , det ikke lige nået for mig. men han siger det simpelthen er det nemmeste i verden.

  • #4   15. feb 2012 en Spark LS med finansering

    - den koster 125.000 ca, - folk bytter deres bil og får 30.000 kr for den (tror de..) men de 30.000 kan ikke bruges til udbetaling - så de sælger den nye spark 30.000 billigere, og i december 2011, kunne man købe en tilsvarende spark til 88.000 kr, så alt i alt bytte bilen blir skrevet ind i firma til 1000 kr, .. og kunden har ikke fået en dyt for bilen men havde haft mere ud af at sælge den privat.

    derefter - betaler de 25000 kr i udbetaling, og efterfølgende 1500 kr i 96 mdr. til finansering, udover dette kommer der forsikring & Service



  • #5   15. feb 2012 så ender en spark i 190.000 kr + service smiley og når du har betalt den af kan du få 5000 kr for den, .. så var det vist bedre at købe den som er et år gammel på dba til 60-70.000 kr via banken, - betale 2500 kr pr månede og stadig have 2 års rest garanti..

  • #6   15. feb 2012 min kami har bestil en high up. han smider 28000 i udbetaling og sidder for knap 3000 om måneden i 3 eller 4 år mener jeg. man skal passe på ikke af side for længe i samme bil. personligt kan jeg spare 300 om måneden hvis jeg havde udbetaligen (det er med alt ).. men tænk meget over det. det er + og minuser ved det.. jeg ville ikke gøre det før jeg har hus eller ejlighed som sikkerhed. da det kan blive grimt hvis ikke det er regnet med ind at man kan side i det med A-kasse.

  • #7   15. feb 2012 En bil skal godt nok gå konstant i stykker før det kan retfærdiggøres at købe en ny bil og man skal finansiere den

  • #8   15. feb 2012 som Tommy N siger og som Bandit forklarer smiley
    http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/suzuki/swift/12-gl-startstop/1080372


  • #9   15. feb 2012 det godt at få nogle input omkring det. det kan klart ikke betale sig at købe en hel ny men hellere finde en på bilbasen eller lign.

  • #10   15. feb 2012 Det kan godt være at gamle biler går i stykker. Men i og med at min bil er betalt, er jeg stadig langt billigere kørende. Javist man har ikke den samme komfort, men jeg bruger ihvertfald ikke de 2000 det koster i afdrag i måneden på vedligehold (og man skal huske at en ny bil stadig skal have dæk osv.) Faktisk vil jeg vove den påstand at min gamle Land Cruiser er mere driftsikker end mange nye biler, omend ikke nær så økonomisk.

Kommentér på:
tænkte på at købe en sprit ny bil?

Annonce