{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.400 visninger | Oprettet:

Gjensidige forsikring - Hvad er jeres erfaring? {{forumTopicSubject}}

jeg sidder og kigger lidt forsikringsberegner igennem, og var inde på forsikringsguiden.. Jeg lavede en sammenligning, og det viste sig at Gjensidige er LANGT billigere end alle de andre (ca. halv pris!), men når man så scroll'er lidt ned, er deres kunderating bare i bund..

Er der nogen der har nogen in real life oplevelser med dem?

Eller kender nogen bedre forsikringselskaber, så er den bare i vinkel..

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gjensidige forsikring - Hvad er jeres erfaring?
  • #1   20. feb 2012 Hej du, jeg har selv Gjensidige og har aldrig haft "Bøvl" med dem, men heller aldrig meldt en skade?

Så pas, de virker nu meget reele, dog savner jeg månedlig betaling men ½ årlig er også OK

Mvh

• #2   20. feb 2012 Sønderjyske var billigere ved min seat.
    Men altså de der online beregnere, kan man slet ikke regne med

• #3   20. feb 2012 tror de er ligesom alle andre selvskaber. hurtige til at sende regninger meget sløve om at udbetale hvis de skal og vil helst snylte sig uden om udbetaling... min kami har dem. de kunne ikke hænge på med MC ellers havde jeg dem også...

• #4   20. feb 2012 hvorfor er det folk så gerne vil havde månedelig betaling.. jeg har årlig og fortrække det sådan..

• #5   20. feb 2012 Har også gjensidige..

Dog skal du være uhyggelig opmærksom på din selvrisiko når du for policen, for de er TÅRN høje derinde..bare lige hvis du kommer i et uheld..så kan det godt betale sig at betale alt selv under 10-15.000kr

Er din selvrisiko derunder, så de ikke billigere end så mange andre

• #6   20. feb 2012 Nej, jeg sad også bare og jammede.. Prisen er jeg sådan lidt ligeglad med, for det ved jeg godt, men det var kunde ratingen jeg var lidt betænksom vedr..

• #7   20. feb 2012 Gjensidige er bare KANON og lagt billigere end sønderjyske for mig..

Da jeg total skadet min røde ek4 fik jeg bare de penge jeg havde krav til uden bøvl. og man skal aldrig vente længe på at snakke med dem osv. kan klart anbefales smiley

Desværre er de for dyre til min integra så der tager jeg etu forsikring

• #8   20. feb 2012 Derudover så skal man selv ringe og minde dem om at man altså skal falde i forsikring 1 gang om året, og at man skal have 5% når man opretter forsirking via nettet..

Derudover kan man kun komme igennem telefonen hvis man vil opsige sin forsikring, ellers tager det såååååååååååååååååååååå lang tid !

• #9   20. feb 2012 min selv risiko på min vti var kun på 3500 og gav kun 11 tusind fuld kasko og bilen havde 160 hk.. sys sku det er meget godt

• #10   20. feb 2012 har aldrig oplevet kø i telefonen hos dem

• #11   20. feb 2012 Det er nemlig lige en EK jeg skal have forsikret, dog kun en 1,5, og de skal have 7000 +/- for kasko, og jeg er bliver 21 om 3 dage, så prisen virker ikke helt ved siden af..

Men du lyder som en utilfreds kunde Casper? Er det lort, eller er det bare brok? smiley

• #12   20. feb 2012 men pug 206 S16 i mit område koster omkring 9000,- i ansvar .. og har haft mit kort i lidt over et år men har haft 2 biler på under et år men det var nemt at skifte til ny bil med forsikring da de er søde nok at snakke med smiley , aldrig meldt nogen skader endnu (7-9-13) .. men kunne forestille mig alt er fint du skal bare nok lige se efter hvor omfattende forsikringerne er med dækninger.. osv?

og når jeg har betalt for meget .. så sender de lige et par tusinde retur :b (da jeg skiftede bil)

• #13   20. feb 2012 Har også haft Gjesidige de sidste par år på alle mine biler. De er fair prismæssigt, og til at tale med, hvor mange af de andre bare ligger på.

• #14   20. feb 2012 For mig var Gjensidige også billige, indtil DiBa forsikring kom på banen

• #15   20. feb 2012 Det lort..har det kun fordi det billigt, de skal bare slæbes igang hver gang der er noget..Da jeg blev 19, fik jeg en police på at jeg skulle af med 7390kr i forsikring, der forsvandt bare knap 10.000 fra konto'en, og det tog mig 35 minutter at forklare dem at de havde lavet en fejl og næsten 3 uger før rest beløbet kom tilbage..så snart jeg finder en forsikring der macher deres priser er jeg fløjet

• #16   20. feb 2012 Har du ringet rundt, eller har du kun taget en test på nettet?

• #17   20. feb 2012 Nicklas - Jeg spørger ikke til prisen, men til erfaringer.. Og hvilke test?

.. Så ikke begynd med det BG p!s med "ring og få en pris" for det er ikke det jeg vil have. smiley

• #18   20. feb 2012 jeg har haft dem i 6 år.. fint tilfreds men heller aldrig meldt en skade har snakket flere gange med tryg hvor jeg har mit hus men de dyre med bilerne desværre

• #19   20. feb 2012 Hvis du har lavet nogen sammenligninger på nettet og derfor har valgt Gjensidige fordi de var de billigste, vil jeg bare sige at du ikke kan regne med det, men som du siger var det ikke prisen du var interesseret i. Jeg har ingen erfaringer med gjensidige.

• #22   20. feb 2012 Har også gjensidig (staves) og jeg er godt tilfreds

• #23   20. feb 2012 Jeg har lige skiftet forsikring til Gjensidige (nykredit) og jeg skal give 7200kr for min BMW E36 325 Coupe med kasko

• #24   20. feb 2012 EEN grundlæggende regl.... = Du får hvad du betaler for... det billigste er ikk altid det bedste... jeg startede med en lidt høj præmie og har ikk fortrudt det på trods af at jeg plantede en bil i en grøft for 4 år siden og der var ingen større "forhørring"

• #25   20. feb 2012 vi har bil m. kasko, hus, indbo og ejerskifteforsikring hos gjensidige og er fuldt tilfreds.
    de er på mange punkter billigere end andre selskaber og de er til at snakke med.
    f.eks. vi havde en golf 3 2,0 8v stationcar før og den havde de ikke i deres system. en 2,0 8v fandtes KUN som GTI eller cab.
    men den forsikrede de da bare som en alm 1,8 hatchbag og noterede i klausulen at det var en 2,0 stc smiley

• #26   20. feb 2012 har lige skiftet til dem i dag, lyder meget fornuftigt, lidt dyre end det jeg har(havde)
    men tager chancen..... indtil nu, har jeg fået kanon service, og svar pr. mail med det samme, hvis jeg har haft spørgsmål

det var det, der var galt med det gamle, nemlig dårlig service,

Kommentér på:
Gjensidige forsikring - Hvad er jeres erfaring?

Annonce