FAKE jægerne.. {{forumTopicSubject}}
Ja, nu har jeg efterhånden lagt mærke til at halvdelen af alle indlæg drejer sig om fake-biler, og folk der ikke tror på hinanden..
Hvem gider overhovedet at bruge alt den tid på det? Og jeg undrer mig meget over hvad der får folk til at sidde og søge nettet rundt, for at finde ud af om en given bil er fake eller ej, samt. støve "beviser" op? Det gider jeg ivertfald ikke
Hvis så bare de var fake alle de gange hvor folk råbte op. Men det er de ikke altid. Ofte har ejeren en fornuftig folrklaring på det hele, og så må det være pinligt at have råbt op om svindel, fake og løgn..
Jeg har fornemmelsen af at bilgalleri.dk næsten med det samme sletter de formodede fake oprettede biler? Men ville det ikke være rimeligt at give folk med evt. mistænkelige biler et par dage eller måske en uge at reagere i? Det er jo ikke alle der sidder ved computeren 24/7/365..
Jeg synes bare der går for mange forumindlæg med den slags, i stedet for at snakke om de fede biler og alt det andet der følger med når man er bilejer....
Ps. Jeg kan heller ikke se hvorfor folk er så meget imod at de Danskere der bor i udlandet og kører i udenlandske biler. De bliver jo nærmest automatisk stemt ud allerede ved oprettelsen? Når mange vælger at flytte rundt inden for EU, og benytte sig at de bedre vilkår mht. afgifter osv. Så er det da efter min mening helt ok. Jeg byder dem da velkommen alligevel.
Nå!!!! Det var så bare lige en mening fra mig af
Nogen enige, eller uenige? Der er sikkert nogen uenige.. he he.
Mvh. Ricky
aug 2003
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 11 Svar: 537
aug 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 14 Svar: 640
Man hører aldrig om "Hey hvad syntes I om denne fede bil" nej, det er konstant om "Denne her er fake", og jeg må ærgeligt erkende at det for mig virker som om at der sidder nogle her som nok har lidt for meget tid og som burde have været detektiv istedet for.
Men det er nu godt at der er nogle som har øjne åbne engang imellem, men det er begyndt at virke som om at nogle bare sidder her for at lege politibetjent, og det hører ikke hjemme her efter min mening.
Fake sorteringen burde forgå under "Afventer optagelse" bilerne
Og ang. biler fra udlandet så rør det ikke mig, flere og flere dansker flytter jo til udlandet for at få billigere biler og boliger, og det er da bare fedt at se dem herinde, der er bare folk som har lidt ondt i røven og fordi de ikke selv har den mulighed at de nok bliver lidt små misundelig, jeg har selv købt mine biler med dansk afgift på og kunne få langt federe biler hvis jeg flyttede til sverige, men jeg er nu pænt tilfreds med der hvor jeg bor nu, og det er så mit valg, og til dem som har ondt i røven over dem som køber bil i udlandet, "Get over it og gør det samme, flyt til sverige, så har I samme muligheder som dem"
aug 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 14 Svar: 640
apr 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 3 Emner: 77 Svar: 596
Og ja, mange danskere bor rundt omkring i verden, og de burde være velkommen synes jeg.
Ricky
nov 2002
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 85
Hvis folk vil oprette en bil, som er fra udlandet hvor de stadig påstår, at det er deres egen, jamen så må de komme med et bevis. Ellers afviser jeg.
Jeg synes, at når nu bilgalleri har lavet en side hvor vi kan nyde andres biler, så skal det sgu også være "ægte" biler, for ellers synes jeg sgu at man bliver taget i røven!
FAKE jægerne..