{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuck danske bilafgifter...
  • #1   25. feb 2012 ja fuck dem !!

jeg er så træt af at betale afgift på afgift!!! selvfølgelig er der en grund til det, MEN fandme ikke så meget altså! jeg kommer nok af med 7000kr bare i fucking vægtafgift på en 95er passat! og noget helt andet er benzin / diesel koster i snit kun 7.50kr literen RESTEN ER AFGIFT!!!

• #2   26. feb 2012 Så flyt da, hvis det er et problem?

• #3   26. feb 2012 Fuck kødboller i karry...

Sverige/Tyskland er ikke så skide langt væk... Ragequit ffs!

• #5   26. feb 2012 Hvorfor fuck er det at hvis man er utilfreds med afgifterne så skal man bare pisse ud af landet.. i kan da selv smutte hvis i har noget imod andre bruger deres ytringsfrihed..

og nu hvor Helle Thorning Satan har fået ministerbil har hun droppet sin leasing bil og nu kommer der også afgifter derpå..

• #6   26. feb 2012 nej de må sætte prisen ned på offenlig transport istedet gir jo ingen mening det er billiger at jeg starter mit monster der køre 8 km på en liter for at køre på arbejde og hjem igen for den samme pris det koster at køre en af vejene med det offenlige transport.. så lad priserne på benzin sejle, så kan folk nok finde ud at af fylde bilen med folk, eller tage den billige løsning istedet for det pjat der..

• #7   26. feb 2012 Jeg kommer ALDRIG til at tage en bus igen, det er helt 100... smiley

Kommentér på:
Fuck danske bilafgifter...

Annonce