{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bagpotte spørgsmål?
  • #1   28. feb 2012 du ska ha nogle potter på...

det vil blive ulideligt at køre med.. smiley

• #2   28. feb 2012 Nu spørg han jo om loven, ikke om jeres mening ang lyd......

Hvis det helt rigtig skal en udstødning idag. være e godkendt. dog har jeg ingen problemer haft til syn, når jeg har ændret min udstødning.. den må ikke larme mere end 3db mere, end med org dæmpning. du må lave 800000000000000 afgangs rør bag på din bil, de må bare ikke peje ud i højre side, altsåer ind mod fortorv. bagud og mod ventre er ok.

• #3   28. feb 2012 okay, så hvis jeg bare tilføjer en ekstra mellempotte og trækker 2 rør bagud til et par rør haler så ville det være iorden ? smiley

• #4   28. feb 2012 ja.

men mellem potter dæmper ikke ligeså meget som en bagpotte

• #5   28. feb 2012 hvad kan jeg evt gøre ? systemet består af kat - mellem potte - bag potte, planen er den skal have et duplex system af en af, altså med 2 "rør" i hver side, ved bare ikke helt hvordan jeg skal bygge det så det er lovligt og det ikke larmer for meget, lidt brummen rør mig ikke, men skal self være til at køre med på motorvejen :), har svejser osv selv så har i sinde og lave det selv smiley

• #6   28. feb 2012 Nu var det madsen jeg mente...

• #7   28. feb 2012 du kan jo prøve at se om det er muligt at rykke potten lagt tilbage under bilen. og så skære dens afgangsrør af, og sætte y stykket på der..

Kommentér på:
bagpotte spørgsmål?

Annonce