{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.709 visninger | Oprettet:

Forsikring - snydt eller okay? {{forumTopicSubject}}

Hej .

Jeg har bilforsikring ved GF. Har været kunde hos dem i 3-4år nu og har altid haft kasko på mine biler. Men jeg giver stadig den samme præmie som jeg gjorde i starten. Ringede til dem i november 2011 for at høre om jeg ikke skulle falde et par tusinde eller sådan pr. 1/1-2012 , men hende damen sagde jeg skulle køre 2 år mere før der ville ske noget , men samtidig sagde hun at omkring juni mdr. ville der komme et nyt system med forskellige trin osv.
Men sjovt nok, det sagde de også i 2010 da jeg ville høre dem om jeg skulle falde .

Hvad siger i ? Smider omkring 12kilo for min seat , og gav 11kilo for min Peugeot smiley

Overvejer kraftig at skifte selskab.

På forhånd tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring - snydt eller okay?
  • #1   28. feb 2012 Ja, du skulle da gerne være faldet. Har godt nok ikke kasko, men faldt da 2500 sidst ved alm. brand, og falder så vidt jeg er blevet oplyst næsten 3k, den her gang.

  • #2   28. feb 2012 jeg gav 4000kr om året for vito´en, fuld kasko med fri glasskade og det er hos idl forsikring

  • #3   28. feb 2012 Jeps jeg bliver 25 i år, men jeg ved godt de har det der trin halløj ny men de skulle få et nyt system her i år . Men sagde de også sidste år.

    Men har læst flere indlæg på bg om at nogle som er under 24 er elitebilst hos dem.



  • #4   28. feb 2012 Jeg giver 5500kr for min touran. og er blevet elitebillist. og lillemor er yngre end mig så har ikke scoret trin der.

  • #6   28. feb 2012 Har lige tegnet forsikring hos dem og skulle give 8600 kr i ansvar og allerede næste år falder jeg til 4600 i ansvar

  • #7   28. feb 2012 Rune-K Ja okay, men tager ind til dem torsdag og høre om de ikke kan give mig en god pris ellers overvejer jeg stærkt at skifte . For synes jeg giver rigeligt i forsikring også hvis jeg skal give det i de næste 2år.
    Og har aldrig brugt mit selskab til noget som helst.


  • #8   28. feb 2012 Hos Gjensidige/fait vil du blive elitebilist.. prøv dem..

  • #9   28. feb 2012 Jeg faldte i præmie ved GF før jeg blev 25, så det burde du da også gøre...

    Jeg er 27 og har været elitebillist ved dem i 1,5 år ca.


  • #10   28. feb 2012 Enden bor jeg bar det forkerte sted eller os er i andre gode til at forhandle smiley for jeg har prøvet på alt , jeg må ikke hæve min selvrisiko, for min er på 0 .

  • #11   28. feb 2012 jeg gir 4300 i forsikring om året, Har haft kørekort 2år uden skader og ligger på præmietrin 1. Og det er hos GF .

  • #12   28. feb 2012 har os kasko på min seat og har prøvet mange gange at snakke med dem uden held, sidste gang var de bare sure og sagde jeg havde ringet mange gange det sidste halve år? de er så ligeglade og man falder stortset intet når du har haft 5 års erfaring!

  • #13   28. feb 2012 jeg er 25 og er elitebillist ved GF jeg smider ca 6k med fuld kasko for min gti ville godt nok også mene du skulle falde i premie vis du ikke har haft nogle skader

  • #14   28. feb 2012 Har os en Corolla e9 Twincam med 140hk .
    Skulle smide 12.500 da jeg var 18 og er nu røget ned på 5800 på den . Er dog kun ansvar .


  • #15   28. feb 2012 gf er latterlige... jeg har næsten 6 års ancinitet... og de ville ikke engang give mig for 5 år.. de begrundede det med at de regner fra 1.1 til 1.1 i deres system, det ville jeg ikke finde mig i, så derfor har jeg skiftet selskab, det har så resulteret i at GF har skiftet mening, nu mener de kun jeg har 3 års ancinnitet, så jeg har siddet de sidste par dage og ringet rundt for at finde hoved og hale i det, er glad for jeg endeligt er ude af deres skod system..!

  • #16   28. feb 2012 Tager derind på torsdag og snakker med dem . Men min bror og mine forældre har også ved GF . Men de har også kørt en del år jo men de synes de er okay.

    Men over gensidige, if og tryg. Men synes generelt at tryg er dyr . Men hvis jeg falder hurtigere skulle jeg nok overveje det.

    Men takker for alle svarende , i har været til stor hjælp.


  • #17   28. feb 2012 Jeg er ved FDM forsikring, var elite i 2 år indtil den 7feb. 2012.

    Giver 4647 inkl, kasko og vejhjælp.


  • #18   28. feb 2012 tryg er flinke indtil man flytter selskab , mistede lige alt ancinnitet fra jeg var 18- 22 = 4år. Men ja topdanmark var søde og jeg faldt næsten 50% i pris på kun 1 år smiley

  • #19   28. feb 2012 er også ved FDM,elite og falder ikke,men stiger hvert år-indeksregulering siger de

  • #20   28. feb 2012 Det lyder dyrt at give 12.000 kr for din Leon jeg giver 12.500 for min Cupra uden selvrisiko og jeg er 26 år gammel og gav også det da jeg var 25 år gammel

  • #21   28. feb 2012 du skal skifte dit forsikringsselskab ud. Alle idag har trin fordele. det vil sige at man starter et sted når man begynder. lad os sige du fik bil som 20 årig. Så starter du måske med at give de 12.000 fordi du er ung og ny i trafikken. Når der så er gået 1 år ude i trafikken og du har kørt skadefrit, så vil din forsikring sænkes lidt, og så efter to år vil den hoppe et trin ned og blivere noget kun billligere. Så det de siger til diig, er en løgn lige op i dit ansigt. for alle skal og ordret skal er vigtigt falde efter minimum 2 års skadefri kørsel. få skiftet selskab i en fart

Kommentér på:
Forsikring - snydt eller okay?

Annonce