{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der ingen der køber stylet biler!
  • #1   29. feb 2012 unge mennesker har ingen penge smiley

  • #2   29. feb 2012 Mener du lissom denne smiley

    http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1379351


  • #3   29. feb 2012 Et andet eks - Hvilket liv tror du denne bil har levet ?

    http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1404557

    Det jeg mener - hahaha - der for mange på BG der har fået skræmt livet af alle klippe klistre T Hansen fansene - not - men den var da go på en tirsdag aften smiley


  • #4   29. feb 2012 Faktisk en go pris på den audi...Den er så tilpas for meget a den er fed smiley

  • #5   29. feb 2012 Der er vel nogen få der vil købe en stylet bil .. Men de fleste vil vel helst style dem

    Personligt ville jeg aldrig selv købe en stylet bil for de har oftes levet et hårdt liv


  • #6   29. feb 2012 Det kommer jo an på hvad man sælger... Og til hvilken pris...

    Der er nogle som forventer at tjene penge på at style biler, og de forlanger så høje priser at ingen vil betale det..

    Personligt ville jeg ikke købe en stylet bil med mindre den kostede det samme som en som ikke var stylet og jeg kunne li stylingen..

    men havde en kammerat som købte en corolla fra '89 som var tunet og stylet, i 2007 til 125.ooo
    men det var også en fælles bekendt som havde bygget den op fra bunden og fremviste kvitteringer for over 250.ooo

    Men jeg var stadig forbløffet over at han havde betalt så meget for en gammel rolla..
    Men det var så også inden krisen.. og idag er bilen rustet væk..


  • #7   29. feb 2012 Problemet med at sælge en stylet bil er nok mest usikkerhed.

    Hvad er der reelt gjort ved den? (spartlet, limet osv. kan det holde til ejerskiftet? eller falder det fra hinanden)

    Pris: Har jeg råd?

    Syn: Kan det synes? eller rettere, kan JEG syne den.

    Forsikring: Hvad koster den i forsikring?

    osv osv osv. Plus, der er mange der helst selv vil style bilen, men det er jo intet nyt.

    Så nej, markedet for stylede biler er ikke stort, men jeg kunne godt tænke mig den fine bil med lygten som bagklapsåbner smiley


  • #8   29. feb 2012 (Som så var til tankdækslet)

  • #9   29. feb 2012 Har bare haft nogen biler til salg ikke overdrevet priser men der sker bare intet kun useriøse henvendelser..!

  • #11   29. feb 2012 Morten D
    Den er kun så høj, fordi han vil ha kontanter, Folk herinde forstår ikke de 2 ord, Bytter IKKE. Så derfor den høje byttepris.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #12   29. feb 2012 Den A3 må da fejle noget. Forstår godt den ikke bliver solgt. Den har været meldt totalskadet tidligere og underligt nok bruger han gamle kopibilleder i annoncen istedet for at tage nogen som den står i dag

  • #13   29. feb 2012 sætninger somk
    Hej der ude prøver at sælge et projekt, som en kammerat har været igang med som han ikke har tid til mere på grund af nye projekter.

    Bilen er synet med en 1,0 motor og ikke den der ligger i som er en 1,3 GTI.

    bilen kan købes med eller uden afgift. uden afgift prisen er 49,000 kr og med afgift og nr plader er prisen 64,900kr.
    afgiften er vuderet og det er på 22,726kr.
    .

    en toyota med TTE skørter. saab med BSR eller Viggen. VAG med oget ABT. det er til at sælge men airbrush. og overgeilede biler gider folk ikke købe i disse tider. eller hård pumpede biler som er umulige at kende stand på og at syne...


  • #14   29. feb 2012 Ja, det var vist en rids/lakskade som p.g.a. airbrush'en gjorde at det løb op i en pris så forsikringen dømt den totalskadet.
    Ret teknisk har den vist aldrig haft en skade.


  • #15   29. feb 2012 audien var osse trukket i bag skærmen så syntes det er alt for meget for den også når man ved den har haft en skade og hvordan er det blevet lavet

  • #16   29. feb 2012 Foåk fatter ikkeøat de penge man smider i styling er spildt. man får. ikke ret meget mere end en alm model ved salg. de stylede biler jeg har set til salg herinde er med total urealistiske drømme priser. derfor er der ingen der gider at købe dem. eks min gl corsa stod mig i 100.000kr kunne lige med nød og næbbe sælges til 44.000kr

  • #17   29. feb 2012 folk lær ofte er Stylede biler rustene
    Som sminke Lig


  • #18   29. feb 2012 Har aldrig haft problemer med at sælge mine biler..se nu vectra'en..den var væk på 3 dage..

  • #20   29. feb 2012 Nej det er den måske ikke men den kræver et særligt publikum og så var den over 100000,- grænsen...

  • #21   29. feb 2012 En stylet bil er ofte mindre værd end en ikke stylet bil.

    Jeg har flere gange oplevet at folk er kommet med en stylet bil, og blevet meget skuffet, fordi de ikke får så meget. Målgruppen bliver ekstremt lille, og man skal også vurdere kvaliteten af arbejdet.

    En bekendt havde en bil der var ret flot stylet, han skulle sælge den i bytte med en anden bil, og han fik et helt ærligt svar fra forhandleren:
    "Du kan få 40.000 kr for bilen som den står, men pil skørter, og gejl af den, og kom med den standard, så får du 50.000 kr."

    Og dem der er bygget om med speciallavede dele bliver bare endnu være:
    1. Det er svært at få repareret ved skade.
    2. Det er svært at se kvaliteten af arbejdet.
    3. Hvordan ser bilen ud indenunder? er den rusten, er det spartel det meste?
    4. De står ofte til en helt urealistisk pris. Kig på prisen for en tilsvarende standard-bil, og sæt den deromkring. Du får generelt intet for styling.


  • #22   29. feb 2012 du sku nok starte med at have en annonce, i stedet for at skrive på selve bilen " BYTTE " smiley

  • #23   29. feb 2012 Det her har slet ikke noget med salgsannonce at gøre.

    Har haft mine biler oprettet men det eneste jeg har fået ud af det er spild af penge på VIP og masser useriøse hendvendelser.


  • #24   29. feb 2012 bilgalleri, er der bare mange useriøse mennesker, sådan er det, og hvorfor man bliver ved med at være her, tja... der er mange der snakker og ser varen man har til salg... jeg har et par gange haft ting til salg her inde, hvor folk byder på det, bliver man så enige, ja så kommer de ik alligevel, da det viser sig, deres knallert ikke kan køre, og de ik har fået lomme penge til benz. så har man brugt en hel aften på, at skrive frem og tilbage. træls..!

    laver man så en annonce, hvor man skriver, kun henv. på tlf.
    ja så får man alligevel privat besked, svare man så igen med.. " ring på dette nr" ja så høre man aldrig mere...!

    vi må leve med det.!


  • #25   29. feb 2012 nu gad jeg ikk købe en stylet bil men syntes også tit når man så tidligere har vøret ude og se på en der var flot på billederne så kommer man ud til noget hvor skørterne er ved at falde af og malet i en anden farve end bilen osv. + at hvis jeg ser en stylet bil tænkter jeg automatiken at den har brian ude fra teknikskole ligget og tævet fra kold.

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #26   29. feb 2012 Har aldrig haft problemer med at sælge mine. Og de er alle solgt kontant herinde.

  • #27   29. feb 2012 Casper
    det samme her..


Kommentér på:
Er der ingen der køber stylet biler!

Annonce