{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.444 visninger | Oprettet:

medhjælper til start af værksted i kolding {{forumTopicSubject}}

hej har fået en ny ide med at lave et gør det selv værksted samtidigt med normalt værksted og makkeren skulle bare kunne ligge 1500 til og starte med og prøver vi og se om vi kan få det til og køre rundt da jeg har et par kunder som gerne vil ha lavet bil og nogle som gerne vil låne/leje lift .

havde tænkt at en lift skulle koste 40kr i timen hvis man medbringer eget værktøj borset fra luftværktøj det ville vi selfølgelig have og med speciel aftale kunne man godt låne værktøj og vi skulle nok kunne være til rådighed hvis kunderne gerne vil have lidt hjælp eller sådan bare de laver det meste selv .

hvis i er frisk har jeg et værksted som jeg skal ud og kigge på imorgen kl 14 så hvis i er friske og vil høre lidt mere så skriv en pb så kan i få mit nummer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  medhjælper til start af værksted i kolding
  • Chris M
    Chris M Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 130
    #1   29. feb 2012 Du skal godt nok have mange kunder til lift udlejning, bare for at betale huslejen.

Nu skriver du en evt. partner skal lægge 1500 kr, er det pr. måned?

Ideen er da som udgangspunkt fin og jeg synes det er super fedt at du vil give det en chance at være selvstændig, men måske skal du gennemtænke det lidt før du kaster dig ud i det..

• #2   29. feb 2012 40,- i timen vil langt fra dække husleje, strøm, timeløn etc.

• #3   29. feb 2012 har gennemtænkt det jeg vil jo ikke kun leje det ud . som der står er det kun en start at medhjælper bare skal ligge ud sammen med mig jeg gør nemlig det samme også og værkstedet ville først være åbent efter kl 2 også ville det være åbent til om aften kl 7 eller 8 så folk kan komme hjem fra arbejde og aflevere bilen og hente den igen om aften . hvis det er småting der skal laves. og det skal heller ikke dække alt sammen i starte .
    FOR ET ELLER ANDET STED SKAL MAN STARTE DET HAr alle andre værksteder gjort . det ved jeg da

• Chris M
    Chris M Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 130
    #4   29. feb 2012 Når ja, men nu er det heller ikke for at lange ud efter dig.. Men jeg startede selv i september sidste år, sammen med en kammerat, og vi er kommet et godt stykke, men der er stadig langt.

Og når man starter som selvstændig, så skal penge ikke være et problem, der er mange andre ting at tænke på ...

• #5   29. feb 2012 Har du lavet et budget?? Skal medhjælperen hjælpe på værkstedet eller bare være økonomisk partner?? Vil tro du skal sætte åbningstiden til 21 eller 22 så folk kan np lidt efter aftensmaden.

• #6   29. feb 2012 pengene er heller ikke et problem hvis jeg laver en bil hver uge med bremser og olie og sådan et lille service så er det faktisk tjent ind i husleje og sådan smiley har lige regnet på det smiley så jeg vil prøve og se om det går ellers må jeg jo bare lukke igen smiley

• #7   29. feb 2012 medhjælperen skal være på værksted og øko partner hvis det ønskes smiley og i starten må man bare lige se hva man kan tjene ind vi deler selfølgelig så vi får en fair løn . så ingen bliver snydt smiley

• #8   29. feb 2012 og ja jeg har lige lavet et budget hvis man laver en bil hver uge med dækskift og bremser og et ligge service så er pengene tjent ind i husleje og sådan men håber da på at at der kommer mere end 1 bil på en uge smiley

Kommentér på:
medhjælper til start af værksted i kolding

Annonce