{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

Hvad skal man være opmærksom på ved en S13/S14 2.0 {{forumTopicSubject}}

Godaften derude. smiley

Efter lidt søgen rundt osv. Har jeg besluttet mig for at når jeg skal have anskaffet mig den starter drift bil jeg længe har drømt om, så skal det være en (P)S13 eller en S14. Med en SR20DET. Har ikke den vildeste erfaring med brugte biler (eller biler generelt kan man vel sige.)

Så jeg ville høre, hvad skal jeg være specielt opmærksom på? smiley Og tænker på alt der har med bilens praktiske funktioner at gøre. (Note, skal være en 100% banebil. Derfor "kun" det praktiske/køregenskaberne)

På forhånd tusind tak for jeres svar, og delte erfaringer/viden. smiley Mvh. Søren V.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal man være opmærksom på ved en S13/S14 2.0
  • #1   4. mar 2012 Oh, glemte lige at skrive følgende. ^^

Budget: ca. 50,000

Ønsket HK: 280-350. ( Dog ikk på 2 bar. smiley )

Så vi snakker ikke en original altså. smiley Overvejer også stærkt at importere en, ikke at det er vildt relevant. But still..

Godnat og sov godt BG!

• #2   5. mar 2012 Bump? :s

• #3   5. mar 2012 Mmh, det her er ikke en købsannonce? (har fået et par henvendelser, tak for det men ikke det jeg umiddelbart er ude efter.)

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvad jeg specifikt skal være opmærksom på (tjekke igennem osv.) hvis jeg skal ud og købe en S13 / S14 med en SR20DET. smiley

• #4   5. mar 2012 Om den skraldrer skraldrer fra kæden skal du lytte efter. Hvis du prøvekører så giv lortet nogle klø, gearkasserne kan sagtens være slidte i syncromesserne. Ellers se om der er noget spild af væsker mv. Og om den banker, lejerne er set trætte i mange sr20 motorer, men de koster ikke meget i indkøb.

• #5   5. mar 2012 Lige præcis sådan noget info jeg ledte efter Aabenhuus. smiley Tusind tak for input!

• #6   5. mar 2012 Men ellers skal du jo være opmærksom på undervogn, bagtøj osv som man normalt er. Og self også rust selvom det kun er til bane.

• #7   5. mar 2012 Ah ja selfølgelig. smiley tænker os mere på ting der kunne være specifikt for bilen. Om det så er børnesygdomme iforhold til en vis årgang eller whatever. smiley

Kommentér på:
Hvad skal man være opmærksom på ved en S13/S14 2.0

Annonce