{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.197 visninger | Oprettet:

NR.plader, forsikring, videresalg af bil {{forumTopicSubject}}

Står og skal have solgt min vectra, men opsiger jeg forsikringen, kan nye ejer så godt tegne ny forsikring med de gamle plader? for gider ikke sælge den med 3 ugers forsikring i mit navn da folk er idioter nu om dage!! eller har det ikke nogen betydning så længe jeg selv omregistrere?

har helt glemt hvordan det foregår.

-Aziz


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NR.plader, forsikring, videresalg af bil
  • #1   7. mar 2012 Køber tager forsikringsbevis med og så omtegristeter i den sammen ellers kan du gøre det..så er du sikker på at det bliver gjort..

  • #2   7. mar 2012 han skal bare medbringe sit eget forsikringsbevis når i omreg.

  • #3   7. mar 2012 hvad med pladerne,e hvis jeg ikke får solgt bilen i 2 mdr. ca for at tage et eksempel, kan de da flyttes over i nye ejers forsikring? ..


  • #4   7. mar 2012 Hvilket selskab er du hos..?

  • #5   7. mar 2012 så længe pladerne ikke er taget af politiet eller afleveret, så kan de til hver en tid omreg. til ny køber med hans forsikring

  • #6   7. mar 2012 Det da noget fis du ikke gider sælge med de lovpligtige 3 ugers forsikring,især taget i betragtning af at det ikke koster dig en krone i forsikring... Men nok om det..

    Nej du kan ikke opsige din forsikring og beholde nr pladerne til ny ejer. Der er kun en måde at slippe for at betale forsikring og det er ved at aflevere pladerne.


  • #7   7. mar 2012 Myggen : Det koster da 3 ugers forsikring...!?

    Desuden er der mange mennesker der ikke omreg biler de køber, der opstår problemet.

    Personligt sælger jeg kun med plader hvis jeg selv kan om reg.


  • #8   7. mar 2012 Ja men jeg mener det ikke koster noget hvis den nye ejer er i en ulykke med bilen... Og de 3 uger får man jo til dels tilbage igen når man selv køber en ny bil med plader..

    Angående problemer der kan opstå hvis folk ikke omregistrerer,så er det i min verden kun uvidende og stupide folk det sker for. ALLE ved at når man sælger en bil skal man lave en salgskontrakt,og gør man det så er der aldrig problemer.
    Har selv været møllen igennem fordi en jeg solgte bil til ikke omregistrerede den,og det eneste der skulle til var min underskrift på en tro og love erklæring,og en kopi af kontrakten.
    Så tager politiet ud og henter pladerne hos den nye ejer,så kan han lære det:)
    Så jeg ville aldrig være nervøs for at sælge en bil med plader. Det kan sgu ikke gå galt hvis man laver den kontrakt.


  • #9   7. mar 2012 Myggen
    HØRT!!


  • #10   10. mar 2012 Jaa jeg plejer såå bare at hente dem selv hvis det sker..

    Men kan 100% følge dig, dog kom jeg til at betale selvrisikoen da en idiot krøllede en han havde købt af mig, plus pris stigning


  • #11   10. mar 2012 jeg omregger ALTID de biler jeg har solgt... hvis ikke køber er med på den.
    .INGEN HANDEL


Kommentér på:
NR.plader, forsikring, videresalg af bil

Annonce