{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

Hakan H
Hakan H
Følger: 1 Emner: 65 Svar: 180

Statskassen mangler penge, er der nogen frivillige {{forumTopicSubject}}

Statskassen mangler penge, er der nogen frivillige der vil betale?????

Et pr pansere som gemte sig i en mørk vogn, de tog skuda ufrivilligt mine hårdt tjente penge. Og tilmed fik de en flot billed af mig. De havde ikke noget at lave derfor tog de hen til en villa vej for at hive penge ud af folk.

Statskassen er tom så hit med pengene folkens. Folketingsmedlermerne har brugt folks penge til eget forbrug bla. Rygekabiner, rødvin, dejligemiddager, personal goder er der nok af, men når de ikke har midler nok tja så gå ud og plyndre bare folk, så de kan have deres dyre middager, rygekabiner, gucci tasker mm.

Og panserne går og keder sig, så send dem bare ud for at leje omvendt Robin Hood "tage fra de fattige, og giv til de rige".

Nå men som overskriften siger, de mangler penge inde på christinsborg til deres "nødvendige" behov, så panserne leder efter folk der kan donere, ellers tager de bare et billed af dig og bagefter tvinger dig til det.

Ha en god dag

Ps. Øvrigt pas lige på Glostrup egnen, de tager smukke billeder af kørende biler idag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Statskassen mangler penge, er der nogen frivillige
  • #1   7. mar 2012 For det første, så hold dig til grænserne hvis du ikke kan tåle et bøde? tør dog øjnene.

Deres forbrug er vi enige om er ude i hampen, men at politiet laver fartkontrol virker jo, så det kan jo ikke diskuteres, og at du bliver taget betyder jo kun du ikke kan forholde dig til grænserne?

• #2   7. mar 2012 tænk hvis "panserne" ikke havde stoppet dig og du var kørt galt og slået et par børn ihjel længere nede af vejen..

hvordan ville du så have haft det ?

• #3   7. mar 2012 Haha smiley hans første problem er at han fik en bøde, hvilket han jo selv har bedt om.

Den anden at politikerne bruger pengene forkert og indimellem på ting til deres eget kontor og deres familie, så som rejser osv..

To forskellige ting smiley

• #4   7. mar 2012 Hakan H
    Du burde seriøst, stoppe med at tage stoffer...

• #5   7. mar 2012 Det er ærgeligt.. men tydeligvis nødvendigt smiley bare host op

• #6   7. mar 2012 Det er da altid noget at det var en fotovogn og at de ikke så dine røde øjne smiley

• Hakan H
    Hakan H Tilmeldt:
    dec 2007

#7   7. mar 2012 Fotovogn=pengemaskine

• Hakan H
    Hakan H Tilmeldt:
    dec 2007

#8   7. mar 2012 Der var en politibetjent der fortalte mig at, 80% af de gange de bliver sendt ud er pga de skal samle penge ind. Plus at der er gået sport idet hvem der fanger flest folk.

Når man høre sådan noget bliver man bitter

• #9   7. mar 2012 kør ordentligt så bliver du ikke taget i deres penge maskine? smiley

• Hakan H
    Hakan H Tilmeldt:
    dec 2007

#10   7. mar 2012 Tja, jeg overholder skam reglerne og mere til, og har ikke noget imod at betale for min bøde. At de bevidst går ud og tømmer folks pengepung, det er det som pisser mig af.

• #11   7. mar 2012 den eneste grund til at fotovognene kan være en pengemaskine er jo lige netop at folk overtræder loven og kører for stærkt. Hvis folk overholder fartgrænserne kan fotovognene jo ikke lave penge.
    hvis man ikke kan tåle at der er konsekvenser ved at overtræde loven så må man jo bare sørge for at overholde den.

• #12   7. mar 2012 det da en god idé
    der er en lov der siger du får en bøde for at bryde den
    mange bryder loven derfor er det da logisk at de går ud og hiver nogle bøder ind. jo flere jo bedre folk skal da bare opføre sig ordenligt.

• Hakan H
    Hakan H Tilmeldt:
    dec 2007

#13   7. mar 2012 Atterman,

Du og de andre herinde skal ikke spille hellig, alle har ny og næ kørt 5-10 km mere end det tilladte. Tænk alle de mange år du og de andre herinde kørt for hurtig skulle betale for dette??? Tja så havde du og andre mistet gange penge og kørekortet.

• Hakan H
    Hakan H Tilmeldt:
    dec 2007

#14   7. mar 2012 de kommer ikke når jeg har indbrud i min bil, de kommer ikke min nabo bliver slået ned på gaden, de kommer ikke når der har været indbrud ind hos min ven, de kommer ikke når jeg har været ud for en færdselsuheld,
    mennnn de elsker at komme når de skal hive penge ud af folk, det er det eneste de duer til, hvad fanden laver politiet idag ud over at genere folk på gader og stræder og leger kong gullerød....

• #15   7. mar 2012 undskyld.............

men du skal ikke komme og sige du ikke var klar over det har konsekvenser at køre forstærkt..

Tager fra de fattige og gir til de rige, men undskyld hvorfattig er man når man har en bil?

det er jo et meget smart system at folk selv kan vælge med højre fod hvor meget man vil betale?

Når jeg sætter mig i min bil så vudere jeg selv om det kan betale sig og køre forstærkt eller om det ikke kan.... med de gamle bøde straffe ku det nemt betale sig, men nu syntes jeg ikke det kan betale sig så nu køre jeg ikke forstærkt..

• #16   7. mar 2012 altså alternativet til en bøde ku jo være de bare tog dit kørekort såsnart du lavede en forselse... smiley sååå ville du nok også tænke dig om før du laver ballade..

• #17   7. mar 2012 Der er sikkert ikke så mange fotovogne i hullabulla land...

• #18   7. mar 2012 Du er da helt ude og skide, fotovogne har helt sikkert bidraget til at sænke gennemsnitshastigheden, hvilket er enormt vigtigt for trafiksikkerheden. At det oveni også er en god forretning er da kun et kæmpe plus. Der er jo ikke nogen som tvinger dig til at bryde fartgrænserne.

• #19   7. mar 2012 Anders N har så ret! Den præventive effekt i at have fotovogne er enorm.
    Og hvis man ikke bryder sig om systemet/reglerne i dk kan man jo bare smutte.

Kommentér på:
Statskassen mangler penge, er der nogen frivillige

Annonce