{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knæk på nummerplade?
  • #1   10. mar 2012 den skal være helt lige..

Men tror sku ikk du får en bøde for det..

• #2   10. mar 2012 Må du ikke...men hvis det så lidt så det ikke går ud over det der står på den sker der nok ikke noget...men ellers må du jo bestille sådan en lille us nr plade som de begyndt at lave nu..men om man kan få den på alle biler ved jeg ikke

• #3   11. mar 2012 Gør det. Så spiller du bare dum hvis der bliver noget. Sådan var den da jeg fik den smiley

• #4   11. mar 2012 Thomas P har man ikke altid kunne få de us plader? Jeg har ihvertfald set dem på diverse biler i løbet af de sidste par år.

Men nej man må ikke bukke nummerpladen men tror ikke de siger noget til det hvis det ikke er bogstaverne der ikke kan ses

• #5   11. mar 2012 Nogge

Nej, man har ikke kunnet få de US plader før en gang her fornyligt.

Det er bare de alm. firkantede plader du tænker på, og de er større end US pladerne, faktisk væsentligt, og pasformen er noget bedre end de andre vi kører rundt med ellers smiley

• #6   11. mar 2012 På MC bliver man halvvejs skudt og lemlæstet hvis du kører med bukket Nr.Plade (snakker af erfaring :-)...) Og ja det giver bøde... Og en Evt indkaldelse til syn.

• #7   11. mar 2012 Det kan jo være nødvendigt på biler hvor der ikke er plads.

US-pladen er mig bekendt ikke indført endnu, men den kommer.

• #8   11. mar 2012 Tror ikk du skal tænkte så meget over det. Når det er så lidt så er det bare og gøre det. Hvis de stopper dig og vil give dig en bøde for det, så er det bare ned på knæ og gå i gang;)

• #9   11. mar 2012 Det er ikke lovligt, ved ikke om de tager siog af det på biler, men har som "stiv fjeder" også måtte på knæ og tigge for mit liv på en mc med en bukket kant..

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #10   11. mar 2012 Du må ikke bukke nummerpladen, du har den jo kun til låns af staten, og ved at bukke den, kan en emsig betjent sigte dig for hærværk på statens ejendom, som i værste fald kan give fængselsstraf og en plettet straffeattest.
    Lidt dumt at risikere sin straffeattest, fordi nummerpladen ikke lige passer på bilen

• #11   11. mar 2012 det er ikke lovligt, men på mine us biler, har jeg i mange år, klippet dem til, 2-3 cm i top og bund, eller kunne den ik være der, politiet har aldrig sagt noget, heller ikke til syn, men som der bliver sagt, kommer der mindre nr. plader nu, ved ik om de er sat i produktion, men snakken har været der

Kommentér på:
Knæk på nummerplade?

Annonce