{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Et overblik over salg af min Seat {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Jeg har endnu ikke besluttet mig om jeg skal sælge min Seat, men måske vil i give et blik over værdien af den til privat salg...

Seat Vario 1.9 TDI 140 hk 356nm maks 20 km/l bla. 18 km/l
Stc. med sommer fælge og vinter fælge.

Bilen har kørt 410.000 km Dog de sidste 200.000 km er ren motorvej (sund motor og gearkasse). Bilen starter med det samme hvergang og meget pålidelig.

Bilen er Nysynet. Der er kun 7 stk i Dk af denne model i DK. Fast undervogn og super godt optræk.

ca. 8.5 sek 0-100 km/t

Fejl på bilen:

Bule i bagsmækken, rudehejs i højre bagdør virker ikke, sprinkler dyser til lygter foran virker ikke, revne i bunden af ruden (ikke i syns feltet), Bremserne laver noget mærkeligt noget, men bremser uden problemer (tror der skal nye skiver og klodser på) , Pixel fejl i skærmen ved termometer, bag vindusvisker motor skal skiftes.

Lavet på bilen:

Hele venstre side har være riset og haft bilka buler fra tidl ejer. Hele venstre side af bilen er skiftet ud med helt nyt og om lakeret. Alle sensor samt lmm er skiftet i forbindelse med turbo tøven, ny central låse, nye bremse kalibre. Nye Kat. og ny bagdæmper, ny vinduesvisker arm samt blink lys arm m.m er skiftet, Tandrem skiftet og motor test med boks tuning er testet og er super sund, så ingen grund til at fjerne den, da den giver dig 1 km/l længere pr. liter Diesel.

Bilen har som sådan ikke nogen alvorlige dyre fejl..

Mit gær er ca. 5000 kr for at få lavet alle de ting som fejler på bilen foruden bilen i bagsmækken.

----

Bremserne laver lidt ballade, men køre til mitsubishi og for dem til at lave den da jeg tror det er en fejl under montering af kalibre, det er kommet,

Bilen har en top fart på 215 km/t og ved konstant fart er motoren lydsvag, men ved meget gass kan man høre turboen "piver" grundet den er tunet og arbejder mere.
Olie forbrug MEGET lavt. kan køre 30.000 km ved olie skift og der er ikke brugt noget olie. Ingen røg ud af udstødningen kun under gass, men ikke røg man selv kan se.

Hvad er jeres gæt på en slags pris??

Bilen er fra 2001 skal det lige siges. Ingen rust nogle steder.

Billeder af bilen findes på min profil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et overblik over salg af min Seat
Kommentér på:
Et overblik over salg af min Seat

Annonce