{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Diskussion {{forumTopicSubject}}

hej

jeg har 2 spørgsmål som jeg godt vil ha svar på....

1: hvorfor skal aller på bg skrive lort om anders ting som de lægger op, fx jeg har fået mig en lille bitte turbo som jeg så har lange et billede op af og får denne kommentar (wow dk's mindste... må jeg få din autograf ?) hvorfor skal i skrive sådan en gang lort til folk?

2: har set der er folk der ordblind lige som mig hvorfor skal der gøres grin med dem bar forde vi har et handicap skal vi så bar svines til, gøres til grin, eller være bange for og skrive noget her inde?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diskussion
  • #1   16. mar 2012 Sådan bliver det desværre altid på et forum med mange børn. Sørgeligt men sandt.

• #2   16. mar 2012 martin e: ja og det syntes jeg er forkert.

lars h: siger jo heller ikke nu men bar sådan gennerelt over det hele her på bg syntes sku der for ringe, kan lige så godt sige det nu jeg er bange for og spøger om ting for man får ikke andet ind lort til bage og at man skal se efter inden man lægger noget op.

• #3   16. mar 2012 Fordi det ikke er et seriøst bil forum mere.
    Og så har nogen folk nok ikke noget seriøst og give sig til.

• #4   16. mar 2012 hvorfor gør dem der har siden så ikke noget ved det eller de er måske selv med det?

• #5   16. mar 2012 penge, alle de børn og barnlige sjæle som kommer fra scootergalleri, smider penge i maskinen og for lov til at tag deres dårlige opførelse med. + der er mennesker i dagen danmark der ikke ved hvordan man opføre sig generalt.

• #6   16. mar 2012 jeg tvivler på at der bliver ændret på det så hvis du ikke kan lide det og synes der er for ringe på bg så burde du finde et andet sted at være

• #8   16. mar 2012 ja men håber sku dem der står for siden siger noget eller gør noget for syntes det er for ringe af ´´straff´´ eller hvad vi skal kalde dem at de ikke gør noget når man siger det til dem

• #9   16. mar 2012 nu har jeg lige været inde under dit album og den eneste der sviner nogen til er dig... du bliver sur over lisbergs kommentar og begynder at kalde ham/hende for snot dum og en klaphat...

hvis der er nogen der opfører sig som en idiot her inde så vil jeg mene det var dig..

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #10   16. mar 2012 bonn .:vectra_v6/silvia_ps13:.
    Hvornår har det været seriøst?
    Har været herinde i 7 år efterhånden, og husker ikke at det har været særligt seriøst..

kedde S
    Skal man "blære" sig med visse ting, så er det en god ide at ha styr på tingene, fx med det ikke er en turbo, men bare møllen i hus smiley
    Ikke at det ik er fede ting, men visse ting skal rakkes ned herinde, især hvis de ik er helt så unikke som man selv måske tror

• #11   16. mar 2012 chris b: se du er fx en af de hoveder der bar skal tidestille og jo self kan jeg tåle en joke men syntes men kan bar ikke se det sjove i det og hvor skal man vide fra det er en ´´ joke ´´ smiley

• #12   16. mar 2012 - MK Productions - kan godt være jeg skrev det men hvordan skulle jeg vide det var en joke?

• #14   16. mar 2012 chris b : nu spøger jeg bar og tager dig som eksempel jeg spøger om to ting da jeg ikke vist det var en joke fra Lisberg og så kommer du med det her (Tag en tude kiks, hvis du ikke kan tåle en joke så skulle du nok ikke ha været trådt ud af bleen, der er ingen der siger du staver forkert, og så driller manden dig jo bare med autograf joken.) som jeg så heller ikke kan se det sjove i men en dum kommentar sorry

• #16   16. mar 2012 så er du da vist den første der siger det men fare nok vi lader det bar ligge ved det smiley

• #17   17. mar 2012 Det er så nemt at side bag skærmen og svine folk til..

At være ordblind gør ikke tingene nemmere.. men jeg synes det er rart at folk skriver at de er ordblinde feks i deres profil navn. Så ved man hvorfor tingene måske er skrevet lidt "alternativt"

Kommentér på:
Diskussion

Annonce