{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tunings box?
  • #1   21. mar 2012 Box er aldrig optimal,måske virker det,måske ikke

• #2   21. mar 2012 kør en tur med og en uden.. så finder du vel ud af om det dur..

men vil til en hver tid mene at en chip er det mest optimale, ved den form for tuning.

Min transporter er chippet ved rh af tidligere ejer og det kan i den grad mærkes. Fra at have 102hk originalt til 145 hk..

• #3   21. mar 2012 få den chippet ved fx. RH motorsport. de laver en chip specielt til din bil.

• #4   21. mar 2012 Har boks på min 110hk TDI. Jeg synes den er kedelig at køre i uden boksen. Skal dog siges at den godt kan ryge lidt når den får gas. Men det har helt klart givet noget på min

• #5   21. mar 2012 Min har boks på og den ryger slet ikke heller ikke med fuld pedal jo i det man lige giver den kniven, men så stopper den, men kun ganske lidt røg...

Min er også en 110 hk TDI nu med 143 hk og den er super fed at køre i nu. Prøved en dag at slukke den, for at se om der var forskel. Jeg nåede ikke engang 3 km. måtte slå den til igen.. Lækkert ha ha

Fordele ved en boks:

Den kan tænde og slukkes på en knap, så den ikke køre ulovligt, hvis nu politiet bliver lidt for nys. ha ha

Chip så er man på røven hvis de forlanger du køre til syn nu eller de tester den på stedet...

• #6   21. mar 2012 http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=36295

her er et klip. INGEN røg... MED box tuning.

Ja det var ikke lige den rigtig bil, at køre imod, men var der for hyggens skyld og for at prøve det. smiley

Kunne ikke stå fast og prøved at skifte til vinterdæk som kan ses på videoen, men ikke meget hjalp det. DEN er for hissig i første gear og dårlig reaktions tid ha ha..

201m på 10 sek (dårlig vej greb og dårlig reations tid) udgangs hastighed på 110 km/t ha ha

• #7   21. mar 2012 Jeg ville ALDRIG sætte en box på min TDi'er. Jeg har hørt om mange der får sod problemer med box tuning.. Motoren soder til og det kan i sidste ende blive dyrt, især turbo'en...
    Så hellere bruge lidt ekstra mønt på at få det lavet ordenligt ved en af de anderkendte tunere, f. eks. Landberg eller RH

• #8   21. mar 2012 Kan så sige min køre på 3 år og turbo osv. er i super god stand ingen problemer smiley

Kommentér på:
Tunings box?

Annonce