{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ca. pris på bremseskift - passat 3C
  • #1   21. mar 2012 ring og hør

• #2   21. mar 2012 Tak for et enormt brugbart svar, puntoman..
    Jeg spør for at få et indtryk, og evt. et sted eller nogen der kan ..

Men skriver det da lige bag øret.. "ring og hør" har du et nummer jeg kan ringe og høre på??

• #3   21. mar 2012 hvor i dk...

• #4   21. mar 2012 Hvor i landet? Jeg er fra Falster og jeg kan godt ordne det. Skriv pb hvis det har interesse..

• #5   21. mar 2012 det afhænger jo af hvad der skal skiftes... er det alle sliddelene eller bare klodser i for eller hvad? der skal sgu da info til for at ku få et svar... tænk dig da bare LIDT OM!!!!

• #6   21. mar 2012 Stor kbh.. Albertslund, taastru og omegn.. bilen er svensk..

• #7   21. mar 2012 Dennis D - Normalt er et bremseskift, skiver og klodser.. Så det går jeg udfra, men hvis du ikke har noget at bidrage til i mit spørgsmål.. så hold dig venligst til andre tråde.. TÆNK DIG OM!!!

• #8   21. mar 2012 pede bor selv i sverige.. jeg gir gerne en hånd..

• #9   21. mar 2012 kan sige sådan nu har vi self ik samme bil, jeg gav 1500 for selv at skifte klodser, bakker og hjulcylindre pluds at dreje skiverne af... det var hvad der var nødvendigt... der er jo ingen grund til at skifte skiver og tromler også hvis det ikk er nødvendigt... så info er sgu vigtigt... smiley

• #10   21. mar 2012 Jag aner ikke hvad der skal laves.. Jeg er ikke mekaniker. Derfor jeg spør herinde.. Så jeg evt. havde noget at forholde mig til.. Der er også mange derude med en Passat 3C, så det kunne jo være at en vidste det..

Derudover er der flere der er meget hjælpsomme og tilbyder at gøre det, fordi de og de gerne vil tjene lidt.. smiley

• #11   21. mar 2012 jo jo.. det er self oz fair nok... men kan jo ku anbefale at køre ind et sted og få lavet et bremsetjek.... så har du lidt mere at arbejde med... som sagt er der ingen grund til at skifte skiver endnu hvis de har 1-2 år i snit endnu...

• #12   21. mar 2012 Nej, men jeg syntes det knager når jeg bremser, tror mest det er forhjulene, og hvis jeg kan få en god pris, eller hvis der er nogle der kender til et sted der kunne lave det til en god pris, så har det jo betalt sig at spørge herinde.. smiley

• #13   21. mar 2012 ja helt sikkert.... men mente bare som jeg gav af eks på mit eget skift, at info er MEGET vigtig... en mekker kan jo heller ikk gi en pris på det der SKAL bruges uden at ha kigget på det... men man kan jo nok let sige at bare 1 eller to sæt klodser og måske 1 sæt bakker passere jo hurtigt ca 2000 kr før man får set sig om hvis du går ud på et værksted... skal der så skiver med kommer der jo lidt mere på... mit bud ca en god 1000... så du kan jo let se at det er jo vigtigt for den der giver budet som det jo oz er vigtigt for dig... smiley hæng mig ikk op på priser self... det er nogle ret hurtige tal...

• #14   21. mar 2012 og det der knager sys jeg ikk at der siger bremsedele i mit hovede...

• #15   21. mar 2012 Der kommer jo stadig lidt priser på bordet nu, så jeg har noget at forholde mig til smiley
    Men den skrætter/knager/ridser agtigt men kun når jeg bremser, det i mine øjne lyder meget som bremserne.. Og det lyder ligesom når jeg har skulle have skiftet bremser i mine tidligere biler..

• #16   21. mar 2012 Altså.. nu var det ikke for at virke smart jeg kom med det svar. Men du får jo nok den bedste pris, hvis du ringer lidt rundt til de mekanikere du ellers bruger, og evt får dem til at kigge på den. Nu er det jo personligt ikke et sted jeg ville spare på.

• #17   21. mar 2012 gør di selv en tjeneste og få lavet et bremsetjek meget hurtigt... men som sagt.. det er jo kun sådan nogle priser der er kastet ud af en løs tanke... de kan jo let variere meget... men...

• #18   21. mar 2012 vil nok gi puntoman ret.... bremser og dæk er jo alfa og omega... det hjælper til tider lidt at tænke på at dit liv ligger i een fod... skal det ene træd koste livet eller 10-12.000 kr f.eks... det er jo et personligt spørgsmål..

• #19   21. mar 2012 Har også lige fået conti 5 dæk sat på.
    Så sparer ikke på de dele..
    Men kan jeg spare penge ved at få det lavet evt. privat, så vil jeg da gerne det.. Hvis stumperne er fin nok kval..

• #20   21. mar 2012 ja ok... som sagt... få et tjek på dem.... få nøje at vide hvad der skal skiftes og gøres... og så bestil det/ køb det bare være HELT sikker på at det er de rigtige dele... jeg fuckede i den da jeg målte forkert og måtte bytte det til den rette længde osv... smiley

Kommentér på:
Ca. pris på bremseskift - passat 3C

Annonce