RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skoda octavia rs
  • #1   24. mar 2012 Det eneste jeg ved er, at de har haft nogle nogle problemer med den 2.0 motor, mener det er dysser mv...

    Det er bare hvad jeg har læst, som er galt med den motor..


  • #2   24. mar 2012 okay jeg har nemlig også hørt lidt om de motorer.

  • #3   24. mar 2012 Men dyser ryger aldrig på en Skoda...mærkeligt nok..har arbejdet ved VW, Skoda Audi i 2½ år og har ALDRIG set et pumpedyse element eller en turbo der er gået på en 2.0'er

  • #4   24. mar 2012 Har selv en 2,0 TDI 170 bare i en altea men det er samme motor, den kører rigtig godt, har dog lige måtte skifte en dysse, men bilen har gået 210.000 så det er meget normalt, min er også chipet, men valgte og skifte alle 4 for så var jeg sikker på at alle er ok, og ved så at de igen kan kører ca de der 200.000, men er rigtig glad for min, syntes det er en god motor.
    men alle biler har jo et eller andet man kan finde på dem, og den her er det dysserne, men hvis man passer bilen godt så er det først ved de ca 200.000, giv den en diesel rens en gang imellem så kører den super, og lad være med og kører morfar kørsel i den for så er det der kommer problemer, en diesel bil kan ikke tåle den kørsel for så soder alt til speciel turboen, men det sker for alle diesel biler hvis der køres morfar kørsel.
    men en god bil så held og lykke smiley


  • #5   24. mar 2012 Vælg en TFSI smiley

Kommentér på:
skoda octavia rs

Annonce